N/A
iş değişikliği nedeniyle kapandık dediler, tamir için bıraktığım arabamı vermediler, telefonları açmadılar
like
Dhdhskzlaow9929d
Yukardaki arkadasa katılıyorum aynısını bizede yaptı 3 4 ay bizede aynı şekilde oyaladı arabayı yapmadan parça lazım diye para aldı yapmadan daha kötü bi şekilde arabayı bize teslim etti şimdi araba hurdada yatıyo ta sincan dan 10 15 kere kendi arabamla hasta hasta gittim yinede bi sonuca ulaşamadım bugün yarın bugün yarın diye hep oyladı sizde benim durumum a düşmeyin verdiğim parayı da helal etmiyorum NOT : oyuncak tamir e verdiğiniz zaman kendi telefonunuzla aramayın bakmiyo
Eğer mümkünse gitmeyin. Hatta o oyuncağı çöpe atın gene gitmeyin. Akülü arabamızı yaptırdık 150 tl aldı aküyü değiştirecem dedi eski aküye bi kablo çekmiş göndermiş. Haram zıkkım olsun. Yiyeme inşalllah o parayı. Senden misliyle çıksın
Adama bi oyuncak verdik iki buçuk ay boyunca ha bugün ha yarın diye odaları, telefonları da bilerek açmadı başka numaradan aradım açtı, dükkanda yakalayınca abi ilgilenemedim vs diye kıvırdı. Boş boş oturuyor ve oyuncak araba da köşede duruyordu. Pişman olursunuz sakın ha gitmeyin....
Kızılay merkezine çok yakındı bulmamız kolay oldu. Beyfendi sıcak kanlıydı ve helikopterimizi hızlıca tamir etti.
Çok uygun bir fiyata 5 dakikada oyuncağı tamir etti.
Sakın bulaşmayın hem insanları kazıklıyolar hem de uzun uzun bekletiyolar
Deli
The best companies in the category 'Deli'