Casagrande

  • Trustfeed ratings Icon
  • Trustfeed ratings Icon
  • Trustfeed ratings Icon
  • Trustfeed ratings Icon
  • Trustfeed ratings Icon

Zeven, Germany

facebook.com
Italian· German· Seafood· Italian restaurant· Restaurant

Casagrande Reviews | Rating 4,4 out of 5 stars (6 reviews)

Casagrande is located in Zeven, Germany on Labesstraße 2. Casagrande is rated 4.4 out of 5 in the category italian in Germany.

Address

Labesstraße 2

Price range

$$

Phone

+49 42818148100

Service options

Outdoor seatingTakeawayDine-in

Amenities

Bar on siteHigh chairsToilets

Accessibility

Wheelchair-accessible car parkWheelchair-accessible entranceWheelchair-accessible seating

Offerings

AlcoholBeerCocktailsCoffeeHealthy optionsLate-night foodSpiritsWine

Best known for
Fresh Sushi
Biggest weakness
Inconsistent service
Most praised
Value for Money
Recommended for
Families, Sushi lovers
Write review Claim Profile

R

Riccardo Prando

Amazing italian restourant... Very nice staff and food. Quality top, must try It

A

Ania Z.

Tasty Italian food with some lovely attention to detail. We went as a group of seven including two small kids and the lovely waitress and kitchen staff made every effort to make us all feel comfortable. They even produced a pasta dish for the children to our exact specifications - something that wasn't on the menu at all. We ended up drinking more wine and eating more dessert than originally planned but the atmosphere was so lovely that we stayed on. Particularly recommend the antipasti platter and also the calf with sage and white wine sauce. Lovely stuff! Tiramisu Was fantastic too!

J

Jasmin oo

Bruchetta ist dort sehr enttäuschend. Besitzerin sehr unhöflich. Für die jenigen die dort wohnen ist es die Hölle. Denn Abends wird keine Rücksicht drauf genommen , den Müll leiser zu entsorgen und das Geschirr nicht so laut zu \knallen\ um ca. 23 Uhr in der Woche !! Gerade wenn man kleine Kinder hat , sehr sehr belastend.

D

Daniel Grosse

Das Ambiente stimmt, die Bedienung ist sehr freundlich und das Essen hervorragend. Hier kehren wir gerne öfter ein. Ich kann dieses Restaurant wärmstens empfehlen. Natürlich volle Punktzahl mit einem Extra plus.

S

Sus Bec

Wir haben hier häufiger hervorragend gegessen. Die Qualität der Speisen und der Geschmack ist außerordentlich - der fehlende Stern rührt daher, dass leider die Bedienung zeitweise einen gestressten bzw. überforderten Eindruck hinterlässt. Dennoch kommen wir immer wieder gern. Absolut zu empfehlen!

D

Daniel Junker

Hallo, Das Essen soll/mag wohl sehr gut sein, der Lärm im Hinterhof, der aus der Küche dringt, ist es definitiv nicht. Auf die Anwohner wird während der Reinigung der Küche etc keine Rücksicht genommenen. Müll wird laut entsorgt, Geschirr und Besteck scheinen das Fliegen zu lernen und die sehr lauten Unterhaltungen der Angestellten beschallen den Innenhof. Als Chef würde ich mich schämen, so ein unfähiges Personal zu beschäftigen.

Popular Topics Mentioned

Open hours