Yoshi Toshi

  • Trustfeed ratings Icon
  • Trustfeed ratings Icon
  • Trustfeed ratings Icon
  • Trustfeed ratings Icon
  • Trustfeed ratings Icon

Yvrac, France

facebook.com
Japanese restaurant

Yoshi Toshi Reviews | Rating 4,4 out of 5 stars (8 reviews)

Yoshi Toshi is located in Yvrac, France on 70 Avenue des Tabernottes. Yoshi Toshi is rated 4.4 out of 5 in the category japanese restaurant in France.

Address

70 Avenue des Tabernottes

Price range

$$

Phone

+33 557344088

Service options

Outdoor seatingDeliveryTakeawayDine-in

Amenities

Gender-neutral toiletsGood for kids

Accessibility

Wheelchair-accessible entranceWheelchair-accessible seatingWheelchair-accessible toilet

Offerings

AlcoholBeerCocktailsCoffeeKids' menuSmall platesSpiritsVegetarian optionsWine

Best known for
Fresh Sushi
Biggest weakness
Inconsistent service
Most praised
Value for Money
Recommended for
Families, Sushi lovers
Write review Claim Profile

D

DeeDee L

The appetizers from Yoshi Toshi are easily the best in Bordeaux. For me, they were a real game changer. They have these little grilled meat balls on sticks... they are so tender and morish. Hats off to the chef there. Portions good, service and presentation were impeccable, very clean, everyone was really polite. Generally a great culinary experience. I recommend at 300 % !

A

Angelique Bertrand

Un endroit très agréable une équipe accueillante Du poisson frais et gourmands sans parler des brochettes cuites au feu de bois... un régal à chaque fois. Encore merci Christophe et Angélique et à très bientôt comme chaque semaine

N

nny jo

Sans plus personnel sympa

C

Christel Bareyre

Accueil vraiment sympathique. Tout les gestes barrières sont respectés. Le menu pour 2 est gargantuesque et vraiment excellent. Ils font auusi les plats à emporter je recommande vivement

S

Sylvie Pommier

Service sympa ! Très bon rapport qualité-prix !

M

Marine Kopp

Resto sympa et propre, bon accueil. Attente un peu long pour venir prendre notre commande et nous servir les entrées; le reste s'est enchaîné et on en a même recommandé. Le poisson est frais, les portions tout à fait correctes par rapport aux prix. Le personnel est attentif.

F

FRED D

Les sushis. Sashimi et autres sont très bons. Les quantités sont normales. Parfois l accueil d une des serveuses est limite mais il y a du monde donc je met ça sur le stress....

V

valentin lap

Très bon accueil, et cuisine au top, par dessus tout enfin un restaurant asiatique où il y a du nikka ! Ça j’adore

Popular Topics Mentioned

Open hours