Yokohama

  • Trustfeed ratings Icon
  • Trustfeed ratings Icon
  • Trustfeed ratings Icon
  • Trustfeed ratings Icon
  • Trustfeed ratings Icon

Saint-Gratien, France

Japanese restaurant

Yokohama Reviews | Rating 4,1 out of 5 stars (8 reviews)

Yokohama is located in Saint-Gratien, France on 22 Bis Boulevard Pasteur. Yokohama is rated 4.1 out of 5 in the category japanese restaurant in France.

Address

22 Bis Boulevard Pasteur

Price range

$$

Phone

+33 951591306

Service options

DeliveryTakeawayDine-in

Amenities

Good for kidsHigh chairsToilets

Accessibility

Wheelchair-accessible car parkWheelchair-accessible entranceWheelchair-accessible seatingWheelchair-accessible toilet

Offerings

All you can eatCoffeeHealthy optionsSmall plates

Best known for
Fresh Sushi
Biggest weakness
Inconsistent service
Most praised
Value for Money
Recommended for
Families, Sushi lovers
Write review Claim Profile

A

ANDRES RAMIREZ

loved the experience. Free bouffet for just like 15 euros... All quality and the waiter is pretty nice. They are also quick. Had like 15 sushis each and 10 brochettes each Be careful because u need to finish it all otherwise you pay it :D PS- better go for lunch -cheaper and better sleep-

C

Chabha AGREA

Correct.

A

Armel Berewoudougou

Great

L

leslie rammou

Super bon ! !!!!!!!!!!!

C

Curtis Hip Hop Art

Je recommande ce restaurant. Très convivial, personnels serviable, service en salle rapide, les plats sont très bon.

J

Julian Cr

Excellent rapport qualité/prix/choix. Très propre,produits frais et service rapide. Clairement le meilleur volonté du coin ! Le service en table est beaucoup plus hygiénique contrairement aux gros buffet libre service qui sont juste des usines de mauvaise qualité. Vous devriez favoriser ces bon petit restaurants qui mérite clairement plus de clientèles. P.S: les mauvais commentaires sont injustifiée surtout vu le prix

V

Virginie Sottas

Merci pour ce repas en plein confinement, celui ci nous a fait un peu voyager, repas copieux, et très agréable

M

Mathis Timo

Très bon restaurant proposant une formule à volonté à la carte et avec le service à table. Les plat sont servi en bonnne quantité et très rapidement, le personnel est serviable et à l'écoute. Le restaurant est propre et bien entretenu. Cependant attention si vous venez en voiture car il n'y a pas de parking à proximité.

Popular Topics Mentioned

Open hours