Vorgium Pasta

  • Trustfeed ratings Icon
  • Trustfeed ratings Icon
  • Trustfeed ratings Icon
  • Trustfeed ratings Icon
  • Trustfeed ratings Icon

Carhaix-Plouguer, France

Italian restaurant

Vorgium Pasta Reviews | Rating 4,6 out of 5 stars (8 reviews)

Vorgium Pasta is located in Carhaix-Plouguer, France on 36 Avenue du Général de Gaulle. Vorgium Pasta is rated 4.6 out of 5 in the category italian restaurant in France.

Address

36 Avenue du Général de Gaulle

Phone

+33 298938359

Service options

Outdoor seatingTakeawayDine-in

Amenities

Good for kidsHigh chairsToilets

Accessibility

Wheelchair-accessible car parkWheelchair-accessible entranceWheelchair-accessible seatingWheelchair-accessible toilet

Offerings

Organic dishesVegetarian optionsWine

Best known for
Fresh Sushi
Biggest weakness
Inconsistent service
Most praised
Value for Money
Recommended for
Families, Sushi lovers
Write review Claim Profile

C

Colin Howard

Great food. Good prices. Attentive service with a smile. Will go again

J

juliette prt

Amazing. Would recommend. Love it, amazing flavours.

P

Patrice Berry

The place to be!

P

Philippines Serre

Un restaurant de qualité qui vous fera oublier bons nombres de restaurants italiens ! La qualité est exemplaire, les lasagnes a tomber par terre, la charcuterie est délicieuse et les fromages excellent, le tout avec un sourire et un accueil chaleureux ! Je recommande vivement !!!

F

Franck Arens

Trouvé par hasard, cette épicerie italienne qui propose aussi des repas sur place est top. Très bon accueil, j'aurai dû écouter quand on m'a dit que l'assiette de charcuterie et fromage en entrée était copieuse... du coup j'ai été bien calé avec les pâtes après. Très bons produits

L

Liliane Coeur-Odelot

Une très bonne table, dans un petit resto sympa. Un prix très raisonnable et le sourire de la patronne finissent de vous enchanter dans ce petit resto à l'italienne. Les quelques mètres qui vous séparent du parking de la gare si t a faire! Pour un bon repas

P

Pierre Abitbol

Vraiment bravo, très très très bon de la planche de charcuterie au dessert tout était trop bon et parfait.

C

Celine Bigault

Top ! Des produits frais, faits maison, d'excellentes charcuteries italienne, de l'épicerie fine... Un rayon de soleil en Centre Bretagne... Molto bene

Popular Topics Mentioned

Open hours