Vien Nam

  • Trustfeed ratings Icon
  • Trustfeed ratings Icon
  • Trustfeed ratings Icon
  • Trustfeed ratings Icon
  • Trustfeed ratings Icon

Sedan, France

Restaurant· Chinese restaurant· Vietnamese restaurant

Vien Nam Reviews | Rating 4,3 out of 5 stars (8 reviews)

Vien Nam is located in Sedan, France on 2 Rue Renan. Vien Nam is rated 4.3 out of 5 in the category restaurant in France.

Address

2 Rue Renan

Price range

$$

Phone

+33 324290518

Service options

Outdoor seatingTakeawayDine-in

Amenities

Bar on siteGood for kidsHigh chairsToilets

Accessibility

Wheelchair-accessible car parkWheelchair-accessible entranceWheelchair-accessible seatingWheelchair-accessible toilet

Offerings

CoffeeHealthy optionsKids' menuSmall platesWine

Best known for
Fresh Sushi
Biggest weakness
Inconsistent service
Most praised
Value for Money
Recommended for
Families, Sushi lovers
Write review Claim Profile

R

R&R Solagnier

Nice place and the owner is very friendly. Very good food and amazing view! Very well priced for what you get.

K

Karo Nova

The place looks interesting and there is a great choice of dishes, unfortunately our rice smelled funny and I asked for another one which was even worse, the ham in Cantonese rice had an acidic taste. The duck was ok but it wasn't a \canard laqué\ as I'm used to ordering. The place is huge and it has a wonderful view on the river. I'll give it one more chance in a few months because I love Vietnamese food!

A

Abdellah Ibrahim

Food has no taste and is expensive.

M

monus de man van de maan

All restaurants in Sedan were closed except Viennam. A cosey place on the banks of La Meuse. Good food and priced well.

P

Paul Hooper

Very nice food, excellent service and fantastic riverside views

A

Anonyme Aleatoire

Ma mère moi sommes allées dîner un soir en semaine dans ce restaurant, il n'y avait pas grand monde. Tout se passait très bien jusqu'à ce qu'on nous apporte la nourriture... Mon plat est arrivé avant notre entrée qui elle est arrivée en même temps que le plat de ma mère. J'ai dû aller réclamer notre accompagnement en cuisine car ils avaient oublié, des nouilles sautées qu'on avait demandée sans légumes et qui sont arrivées quelques temps après avec des légumes. Enfin sur l'addition ils nous ont compté deux fois notre entrée, je suis donc retourné dans le restaurant et ils me l'ont remboursé intégralement en petite monnaie. Un service qui laisse vraiment à désirer !

D

Damien Pasquier

Très bon restaurant avec une vue imprenable sur la Meuse. Service impeccable, professionnel. Chaque moment du repas était un délice. Je recommande vivement.

J

Jean-paul Dupre

Très belle salle, très jolie terrasse en bord de Meuse, patron sympa, serveuse agréable et pro. Nourriture bonne.

Popular Topics Mentioned

Open hours