Toyo

  • Trustfeed ratings Icon
  • Trustfeed ratings Icon
  • Trustfeed ratings Icon
  • Trustfeed ratings Icon
  • Trustfeed ratings Icon

Lyon, France

sushitoyo.com
Japanese restaurant· Sushi restaurant

Toyo Reviews | Rating 4,2 out of 5 stars (8 reviews)

Toyo is located in Lyon, France on 66 Avenue Jean Jaurès. Toyo is rated 4.2 out of 5 in the category japanese restaurant in France.

Address

66 Avenue Jean Jaurès

Price range

$$

Phone

+33 478722612

Service options

DeliveryTakeawayDine-in

Amenities

Good for kidsToilets

Accessibility

Wheelchair-accessible entranceWheelchair-accessible seating

Offerings

Healthy options

Best known for
Fresh Sushi
Biggest weakness
Inconsistent service
Most praised
Value for Money
Recommended for
Families, Sushi lovers
Write review Claim Profile

D

David Clarke

Good food and pretty reasonably priced.

B

Babis Valmas

Great food, friendly staff (English speaking). They greet you with a glass of liquor, which is good for cold winter days.

D

Depaysemoi • Fanny & Nils

Maybe one of the better japanese in Lyon ! A bit expensive, but the food is fresh and really good :)

A

A.G Saal

Very neat.

H

Heidi,TheKimchiSeller김치팔이소녀하이디

Terrible. The first time I couldn’t finished sushi

C

Chloé

Service à emporté avec commande sur place possible et rapide. Poisson qui semble de qualité. Soupe miso très bonne. Riz quasiment sans parfum. J'ai prix le menu M4 avec des tranches de thon entourées de sésames revenu au grill. Un goût trop fort de grill d'après moi pour les sésames. Par contre la quantité est généreuse et la sauce qui accompagne très bonne.

L

Lauryn Soleilhac

Très bon Sushi, je recommande ! Malgré le COVID il y a un très bon accueil et l'hygiène est respectée (port du masque pour le staff ainsi que les clients qui commandent, gel à disposition). Les lieux sont très propres en plus de cela. Service très rapide et produits de bonne qualité. Poissons frais, présentation élégante. J'ai passé un bon moment, merci !

A

Audrey Jorietti

Excellent restaurant qui propose du poisson d'une qualité exceptionnelle. Cela fait des années que j'y vais et je ne suis jamais déçue. La patronne et les employés sont adorables et mention spéciale au chef qui vous fait des sashimis sublimes. Établissement à la propreté irréprochable. Possibilité de commande à emporter. Je recommande les yeux fermés !

Popular Topics Mentioned

Open hours