Tokyo Sushi

  • Trustfeed ratings Icon
  • Trustfeed ratings Icon
  • Trustfeed ratings Icon
  • Trustfeed ratings Icon
  • Trustfeed ratings Icon

Besançon, France

tokyosushi-besancon.fr
Japanese restaurant· Sushi restaurant· Meal delivery

Tokyo Sushi Reviews | Rating 4,2 out of 5 stars (8 reviews)

Tokyo Sushi is located in Besançon, France on 107 Rue des Granges. Tokyo Sushi is rated 4.2 out of 5 in the category japanese restaurant in France.

Address

107 Rue des Granges

Price range

$$

Phone

+33 381575896

Service options

DeliveryTakeawayDine-in

Amenities

Good for kidsToilets

Accessibility

No wheelchair-accessible entrance

Offerings

Healthy optionsSmall platesVegan options

Best known for
Fresh Sushi
Biggest weakness
Inconsistent service
Most praised
Value for Money
Recommended for
Families, Sushi lovers
Write review Claim Profile

J

Jakob Fix

Unexpected good quality Japanese food on a rainy Sunday night in Besancon. The photo shows tataki tuna. They also had Ramune lemonade, the one with the glass marble inside, which is rarely found in French sushi restaurants. Arigato!

S

Stefano Bertera

Good sushi but poor location. One star less because the SUSHI is great good taste, good portion, good quality , bit the location I don't like coud be much better . Is little bit sad

S

Sofiane Moussaoui

Delichsss...

W

włoski

On commande régulièrement par le biais de Deliveroo et on n'est jamais déçus. Les produits sont frais et de qualité. Un vrai plaisir, je recommande !

E

Eva Gabriel

Service impeccable, par contre pour moi ce n’est pas de la cuisine japonaise. Les sashimis étaient vraiment petits et secs, les makis fades et les brochettes Bœuf-fromage étaient très sèches et froides. J’ai repris des rolls au fromage et au saumon je vous laisse juger de la photo, j’ai juste eu le goût du riz en bouche. Le prix était plutôt salé et pour le coup le rapport qualité prix pas correct du tout. Même pas au niveau d’un restaurant buffet à volonté pour moi. Mais la serveuse était vraiment cool heureusement.

C

Célia aaa

2h30 plus tard et toujours pas de commande. Sur l'appli il est écrit \votre commande est bientôt là\ depuis 1h. J'appelle et on m'affirme que j'ai été livrée. Bref, faites attention, un de leurs livreurs pourrait voler vos commandes. Pas super comme première impression, je ne retenterai pas !

V

Vincent Iltis

Service rapide, personnel agréable, lieu d'accueil bien entretenu, et nourriture délicieuse

R

Richard Dfn

Service impeccable , la serveuse est très sympathique. Coté nourriture , les sushis au top , les tempuras et gyozas également, petite déception pour le goût des ramens au poulet quand même à mon sens. Je recommande ce restaurant dans tout les cas.

Popular Topics Mentioned

Open hours