The Noon

  • Trustfeed ratings Icon
  • Trustfeed ratings Icon
  • Trustfeed ratings Icon
  • Trustfeed ratings Icon
  • Trustfeed ratings Icon

La Valette-du-Var, France

the-noon-restaurant.business.site
French restaurant· Indian restaurant· Restaurant

The Noon Reviews | Rating 4,7 out of 5 stars (8 reviews)

The Noon is located in La Valette-du-Var, France on Rue Ambroise Paré l’impérial B. The Noon is rated 4.7 out of 5 in the category french restaurant in France.

Address

Rue Ambroise Paré l’impérial B

Phone

+33 494085959

Service options

Outdoor seatingTakeawayDine-in

Amenities

Good for kidsHigh chairsToilets

Accessibility

Wheelchair-accessible car parkWheelchair-accessible entranceWheelchair-accessible liftWheelchair-accessible seatingWheelchair-accessible toilet

Offerings

AlcoholBeerCocktailsCoffeeHealthy optionsKids' menuSpiritsVegetarian optionsWine

Best known for
Fresh Sushi
Biggest weakness
Inconsistent service
Most praised
Value for Money
Recommended for
Families, Sushi lovers
Write review Claim Profile

M

Matze Patze

This is a rather, say ordinary place to have lunch or dinner, meals are ok but not extraordinarily good or bad. The name is good marketing (something like high quality cantina) Ok for a quick stop during the week, but do not count bringing your beloved second halve for a romantic and relaxing experience... Have seen some ratings with 4 and 5 stars, well by such standards the IKEA restaurant next to this one would not be overrated with 6 stars. Its well priced if you have the 50% off with thefork, less so if you have to align the prices in the menu.

M

Mathilde Delgoffe

J'y étais manger dans ce restaurant avec mes parents hier midi. L'accueil parfait. Les plats parfaits du début à l'entrée jusqu'au dessert. Le service parfait aussi. Impeccable rien à dire de plus. Pour les personnes qui habitent pas loin franchement allez y dans ce restaurant vous allez vous régaler.

O

olivier fenua

A y aller les yeux fermés Pour 18 plat dessert café Vous apprécierez tant visuellement que gustativement, la saveur des mets et du service de ce restaurant Rapport qualité prix au top

Y

yannis porcheron

Excellent restaurant! Venu pour un anniversaire, le personnel était très accueillant, aimable! La qualité de la nourriture est excellente, les plats sont frais. Je recommande ce restaurant !!!

J

josiane gonzalez

Très beau et bon resto !! De l'entrée au dessert tout est succulent !! Je recommande fortement !!

I

Isa D

Au top! Très bon repas. On sent bien que c'est très frais. Déco sympa. Lieu calme. Tarif raisonnable. Je recommande.

L

Lilie Lou

Très bonne expérience ... Plat fait maison.... Délicieux café gourmand..... Formule intéressante....Cadre sympathique

F

Fabrice Reignoux

Bons petits plats exotiques ou pas. Accueil sympathique et tarifs raisonnables. Service un peu long mais pas désagréable quand on est en vacances

Popular Topics Mentioned

Open hours