TAM's restaurant

  • Trustfeed ratings Icon
  • Trustfeed ratings Icon
  • Trustfeed ratings Icon
  • Trustfeed ratings Icon
  • Trustfeed ratings Icon

Nevers, France

facebook.com
French restaurant

TAM's restaurant Reviews | Rating 4,6 out of 5 stars (8 reviews)

TAM's restaurant is located in Nevers, France on 23 Avenue Général de Gaulle. TAM's restaurant is rated 4.6 out of 5 in the category french restaurant in France.

Address

23 Avenue Général de Gaulle

Phone

+33 386572810

Service options

Dine-in

Amenities

Good for kidsToilets

Accessibility

Wheelchair-accessible seating

Offerings

CoffeeHealthy optionsKids' menu

Best known for
Fresh Sushi
Biggest weakness
Inconsistent service
Most praised
Value for Money
Recommended for
Families, Sushi lovers
Write review Claim Profile

Y

Yann Leroy

Nice place with friendly staff

M

Mimi Tiz

Absolutely recommended! The restaurant impresses with its perfect service! Plus the small, authentic French menu and fantastic implementation in the kitchen makes the address a must during your Nevers visit. The price? Incredibly fair! We paid for 2 Pers. with starter, main course and 0.5 l wine approx. EUR 70.-. Applause!!

M

Marty Plante

Excellent food and impeccable service. A bit more expensive than some other restaurants in the area, but well worth it. Attached to the Best Western and within walking distance of the train station.

K

Katie Camier

Excellent good and service

B

Benedicte le cloerec

Ce n'est pas la 1ère fois que j'y mange et c'est toujours aussi bon, bien présenté, bien servi, accueillant mais discret. Bref une très bonne adresse tant pour la carte des plats que pour celle des vins. A recommander.

L

Laurent Burnier

Nourriture de qualité et tres bien préparée. Plateaux de fromages affinés très bien. Petit bonus: l'excellent accueil et service tout au long de la soirée des deux serveuses, c'est rare d'être aussi bien reçu et ca mérite d'être mentionné

J

Julie Badin

parfait les plats sont revusités mais avec goût. Le seul bémol le pain. j'aurai préféré durait frais sinon rien à dire.

F

Freed

Réservation par téléphone: très bon accueil, à l'écoute de la clientèle. Nous voulions une table dans un coin pour mettre notre gros chien (qui est calme) afin de ne pas déranger le service. Très bon moment merci au serveuse pour leur professionnalisme, toutes les questions ont eu une réponse. Bravo au chef! Excellente sauce meurette des oeufs parfait, excellent veloute de chataigne, Filet mignon très bien cuit tendres délicieux, belle surprise avec le sandre et sa croûte de champignons, excellente tatin. Avis personnel: petit bémol sur le crémeux d'écrevisse, surpris que cela soit froid, trop salé et trop fort en clou de girofle à notre goût ...mais cela reste notre goût. Nous reviendrons avec plaisir après cette première expérience. Merci pour ce moment d'union en famille.

Popular Topics Mentioned

Open hours