Suzette&Gino

  • Trustfeed ratings Icon
  • Trustfeed ratings Icon
  • Trustfeed ratings Icon
  • Trustfeed ratings Icon
  • Trustfeed ratings Icon

Nancy, France

French restaurant· Restaurant· Italian restaurant

Suzette&Gino Reviews | Rating 4,3 out of 5 stars (8 reviews)

Suzette&Gino is located in Nancy, France on 20 Rue Héré. Suzette&Gino is rated 4.3 out of 5 in the category french restaurant in France.

Address

20 Rue Héré

Price range

$$

Phone

+33 383301957

Service options

Outdoor seatingDine-in

Amenities

Good for kidsHigh chairsToilets

Accessibility

Wheelchair-accessible entranceWheelchair-accessible seating

Offerings

AlcoholBeerCocktailsCoffeeHealthy optionsKids' menuSmall platesSpiritsVegetarian optionsWine

Best known for
Fresh Sushi
Biggest weakness
Inconsistent service
Most praised
Value for Money
Recommended for
Families, Sushi lovers
Write review Claim Profile

M

Mihai Rotaru

The 6h lamb dish was too dry for my taste (making me wonder how fresh it was). However the fish dish was creative. Otherwise, nice presentation, great location.

J

Jade Iung

This place will always keep a special place in my heart :) Love to go there with my family for dinner and brunch : the menu is very diverse and the selection varies season to season / friendly staff and always have great recommendations / the decoration is innovative and they promote independent artists / great location / fair price - : I do not find desserts outstanding but this is just a personal preference.

P

Pamela Alam

The ambiance is greqt, the servive is fast. The food is very delicious. The desserts are average. Recommended for a friendly dinner and a family dinner

M

Maxi Mator

Nice food !

C

[email protected] Christophe

Top

N

Noelle Balbiani

Très belle situation géographique, service correcte avec une serveuse souriante et agréable. Brochette de veau : la viande était bien tendre belle présentation dommage pour les pommes de terre grenaille qui étaient réchauffées donc sèches à l interieur et la peau dure. Bon dessert la coupe amarena et tiramisu.

H

H B

Bien placé, serveur aimables cependant on voit une nette régression par rapport à avant. J'y suis allé pour un brunch, la qualité de la nourriture est mauvaise, les oeufs brouillés n'ont pas de goût (ressemblent à des oeufs en poudre), le beurre et la confiture sont juste mauvais. La sauce des pates est écoeurante (là aussi ressemble à un plat surgelé). C'est dommage pour un endroit que j'appréciais particulièrement dans le passé. Je n'y retournerai pas.

S

Sébastien Mocaer

Petit brunch du dimanche. Une première pour moi. Cadre sympathique et des serveurs à l'écoute. Un menu complet et suffisamment copieux qui varie visiblement régulièrement au niveau des plats qui étaient très bons. Tarifs correct donc à refaire

Popular Topics Mentioned

Open hours