Paris, France
41 Rue Monsieur le Prince
N/A
+33 143290054
TakeawayDine-in
Toilets
Healthy options
It was ok , not the best but not bad
like
We showed up late one evening in a big group just as the owner was cleaning up to close for the night. There were no other customers at that time. We asked if it was too late to order dinner and the owner very graciously said it was no problem and that we were welcome. She gave us guidance (she said the tuna was particularly fresh and tasty) in a kind and helpful manner. We ordered a variety of sushi and dumplings. We noticed a few minutes later that she had had to call the sushi chef back (from home?) to come serve us as we saw him come in the door and make his way to the kitchen with no complaints and a gentle smile as he walked past our table. The sushi was fantastic. We are knowledgeable sushi consumers: have been eating sushi at top-rated sushi restaurants in New York, London, Paris and other capitals. This was very good, fresh, and well-prepared sushi with kind, helpful service all at a very fair price. Overall excellent dining experience and will certainly go back the next time we are in Paris.
Nos los recomendaron unos amigos y desde entonces cada vez que vamos a paris vamos a comer al menos un día allí. La comida está excelente, la dueña es un amor. La relación calidad precio no podría ser mejor. Estamos enamorados de este sitio. Y claramente siempre que algún amigo va a paris y es amante de la comida japonesa/asiática se lo recomendamos.
Le restaurant n’en a pas l’air, mais tout est excellent et les patrons sont incroyablement gentils et chaleureux. A faire si vous cherchez un japonais à volonté de qualité ! :)
Idéal pour manger au calme. Les produits sont frais et les menus peu onéreux. Le plus : un buffet à volonté pour 12,50 .
Si je pouvais mettre zéro étoile, je le ferai sans l'ombre d'une hésitation. On a dû réclamer les baguettes, les sauces, tout.. On nous a imposé de prendre tous des menus à volonté (pas possible pour une personne du groupe de prendre un menu normal, soit tous des menus à volonté soit des menus classiques) et uniquement les plats du midi, quand des personnes arrivées après nous ont pu choisir les deux et (en payant le tarif du soir) prendre des ingrédients du menu du soir. On a été servies très lentement (plusieurs personnes arrivées après nous ont été servies avant). Tous ces éléments contribuent au fait que je déconseille clairement cet endroit et que j'y ai passé un mauvais déjeuner.
Des tres bon sushi et les patrons sont adorables. The offert pour attendre ma commande
Comida normal, faltaba limpieza en el sitio
Deli
The best companies in the category 'Deli'