Sushi kyo

  • Trustfeed ratings Icon
  • Trustfeed ratings Icon
  • Trustfeed ratings Icon
  • Trustfeed ratings Icon
  • Trustfeed ratings Icon

Saint-Nazaire, France

sushikyo44600.fr
Sushi restaurant

Sushi kyo Reviews | Rating 4,1 out of 5 stars (8 reviews)

Sushi kyo is located in Saint-Nazaire, France on 6 Rue François Marceau. Sushi kyo is rated 4.1 out of 5 in the category sushi restaurant in France.

Address

6 Rue François Marceau

Price range

$$

Phone

+33 240888818

Service options

Outdoor seatingDeliveryTakeawayDine-in

Amenities

Good for kidsToilets

Accessibility

Wheelchair-accessible car parkWheelchair-accessible entranceWheelchair-accessible seatingWheelchair-accessible toilet

Offerings

CoffeeHealthy optionsSmall plates

Best known for
Fresh Sushi
Biggest weakness
Inconsistent service
Most praised
Value for Money
Recommended for
Families, Sushi lovers
Write review Claim Profile

P

Party Scouter Europe

Worst sushi I ever tasted in my life. The rice is like rubber and the crab meat have 0 taste as it is probably multiple times frozen and than re use again.

S

Sophie Morin

Top

V

Vladimir Heredia

Terrible service

E

EL-SANCHO44

Top !!

S

sandy mari

Bon mais pas fou. La commande a été respectée, service aimable et rapide. Ça manque juste un peu de goût.

A

ArnO. D

C'est agréable de manger sur la terrasse quand il fait beau , il y a des parasols pour ceux qui préfèrent l'ombre. Les menus sont une combinaison de brochettes et/ou sushis donc chacun peut trouver ce qui lui convient. Prix raisonnable, accueil et service un peu froid mais efficace, et c'est bon.

A

Angélie Laslaud

Les sushis étaient bon, cependant un peu excessif en prix ! De plus le service n'est pas du tout agréable...

J

June

A second visit. We enjoyed the set menu of sushi and yakitori for dinner. The price is reasonable and the taste is close to proper Japanese. The quality of rice is ok. More than anything, I'm happy to be serviced by Nanbu iron tea set when ordering green tea. 2度目の利用です。今回も夕食でお寿司と焼き鳥のセットメニュー、地元の名前に因んだNagoyaをいただきました。 お値段も手頃(ヨーロッパなので元々、和食は高めです)で味も日本の味付けに近いです。お味噌汁は今回も美味しかったです。焼き鳥と一緒に提供されるご飯の質はまあ、こんなものかな…って感じですが(笑) 何より、南部鉄器でいただける緑茶が嬉しいです。 是非、サン・ナザールで寿司か焼き鳥が食べたくなったら、どうぞ。

Popular Topics Mentioned

Open hours