SUSHI 64

  • Trustfeed ratings Icon
  • Trustfeed ratings Icon
  • Trustfeed ratings Icon
  • Trustfeed ratings Icon
  • Trustfeed ratings Icon

Anglet, France

sushi64.com
Sushi restaurant· Japanese restaurant

SUSHI 64 Reviews | Rating 4,3 out of 5 stars (8 reviews)

SUSHI 64 is located in Anglet, France on 1 Avenue de Minerva. SUSHI 64 is rated 4.3 out of 5 in the category sushi restaurant in France.

Address

1 Avenue de Minerva

Price range

$$

Phone

+33 559634718

Service options

Kerbside pickupNo-contact deliveryDeliveryTakeawayDine-in

Amenities

Good for kidsHigh chairsToilets

Accessibility

Wheelchair-accessible car parkWheelchair-accessible entranceWheelchair-accessible seating

Offerings

AlcoholAll you can eatBeerCoffeeHealthy optionsSmall platesVegetarian optionsWine

Best known for
Fresh Sushi
Biggest weakness
Inconsistent service
Most praised
Value for Money
Recommended for
Families, Sushi lovers
Write review Claim Profile

J

Jan Hittenkofer

Nice plate of sushi with tasty tuna and salmon. The rice could have been more Japanese like, but I still recommend the place.

J

Jens Hittenkofer

The miso soup and sushi was good, the prices as well. The staff was polite and helpful and we got everything as ordered even though they hardly spoke any English.

Ю

ЮРА Садовий

Super

T

Tristan JACQUES

Sashimis tres qualitatifs mais les portions sont vraiment trop faible. Très mauvaise expérience des brochettes yakitaris : 6 et elles arrivent froides, franchement immangeables. Dommage. 0,5 la sauce sucrée... ça fait mesquins sur une commande à 26.

S

Sandro Miduri

Super ambiance. La personne qui ces occupé de nous était très sympas souriantes et à l’écoute Les sushis étaient juste super bon c’était ma première ici je reviendrai avec grand plaisir

A

A B

les sushis sont très bien fait. Le saumon et avocat étaient un peu dur mais ça peut aller. ATTENTION, on a trooop attendu pour être servi, malgré qu’on soit venu à 21h (heure creuse)

V

Vincent Vins

Un déjeuner salade de chou fade manque assaisonnement (sel, sucre et vinaigre) et les brochettes boeufs/fromage sans sauce. La seule chose que j'ai apprécié c'est les sashimi (pas besoin de les cuisiner). J'en ai fait part à la serveuse, sa réponse: Ça fait 10 ans qu'on fait comme ça personne ne s'est plains. Nous étions seulement 3 personnes ce jour là peut être ceci explique cela...

O

Ophelia Rochotte

J adore cette enseigne de Sushi qui est pour moi la meilleure de la région!!! Toujours le petit plus par rapport aux autres! Comme vu sur la photo les yakitaris avec les 2 sésames différents

Popular Topics Mentioned

Open hours