Supernova

  • Trustfeed ratings Icon
  • Trustfeed ratings Icon
  • Trustfeed ratings Icon
  • Trustfeed ratings Icon
  • Trustfeed ratings Icon

Paris, France

supernova-restaurant.com
Restaurant· Italian restaurant

Supernova Reviews | Rating 4,6 out of 5 stars (8 reviews)

Supernova is located in Paris, France on 12 Rue Réaumur. Supernova is rated 4.6 out of 5 in the category restaurant in France.

Address

12 Rue Réaumur

Phone

+33 140090301

Service options

Outdoor seatingDine-in

Amenities

Toilets

Accessibility

No wheelchair-accessible car park

Offerings

AlcoholBeerCocktailsCoffeeHealthy optionsSpiritsWine

Best known for
Fresh Sushi
Biggest weakness
Inconsistent service
Most praised
Value for Money
Recommended for
Families, Sushi lovers
Write review Claim Profile

B

Ben Chase

New Italian food restaurant in Paris 3e. Not too noisy, chief is friendly, dishes are delicious, no fancy or exotic options, will recommend.

E

Emma Cheney

Lovely food. They were very busy when we went so service not perfect (never saw or starters!!) BUT forgiven for good food and good atmosphere.

C

Cyndi Noonan

Great newer restaurant on a side street in the 3e. The chickpea fries were amazing. Sunny salad, linguine with buratta sauce and pasta with tuna were all very good. Great modern ambience, our server was pleasant and the menu was in English.

C

Chris Grizzard

Excellent Italian food and service. Had the linguini, gnocchi and risotto and everything was great! Would definitely recommend.

E

Elizabeth Roque

Loved this restaurant - open on a Sunday in August, we had the cucumber gazpacho, sunny salad, two pastas, and Panna Cotta. Our server also gave us limoncello to end our dinner.

J

Jennifer Michalski

Endroit chaleureux par l’accueil de l’équipe et le décor, les plats sont bons et les desserts TRÈS bons. Le tiramisu était exceptionnel léger et fin, loin du classique biscuit cuillère trop sucré et mascarpone lourde et grasse : génoise légère et moelleuse, chocolat divin mousse légère. Très bon choix de vin également. Je regrette seulement le manque de choix sur les plats mais je chipote dans l’ensemble c’est une très bonne adresse ! Je recommande !

J

Jules Gaborit

Comment dire ... Superbe Ambiance très conviviale et chaleureuse Accueil et service on ne peut plus agréable Et que dire des plats ! Une merveille, un délice, un orgasme gustatif A recommander à tout le monde

C

Charles Pheulpin

Excellent restaurant. Service au top, rapide et plats délicieux ! Une adresse que je recommande vivement

Popular Topics Mentioned

Open hours