Wasserstoff

  • Trustfeed ratings Icon
  • Trustfeed ratings Icon
  • Trustfeed ratings Icon
  • Trustfeed ratings Icon
  • Trustfeed ratings Icon

Stralsund, Germany

deinwasserstoff.de
Cocktail bar· Bar· Boat Repair· Restaurant· Beer garden· Pub

Wasserstoff Reviews | Rating 4,8 out of 5 stars (8 reviews)

Wasserstoff is located in Stralsund, Germany on 24/25, Badenstraße. Wasserstoff is rated 4.8 out of 5 in the category cocktail bar in Germany.

Address

24/25, Badenstraße

Phone

+49 38312258565

Service options

Outdoor seatingDine-in

Amenities

Toilets

Accessibility

Wheelchair-accessible entrance

Offerings

AlcoholBeerCocktailsWine

Best known for
Fresh Sushi
Biggest weakness
Inconsistent service
Most praised
Value for Money
Recommended for
Families, Sushi lovers
Write review Claim Profile

F

Fen Brint

We always love to come here!!!!! The environment is simply amazing. They keep it simple but cool, warm and modern decorated, with nice colors. The only problem is that there are not enough seats, but if you go around 20.30 -21.00 you will find a spot for sure. We had beers and cocktails. The cocktails were very good!!! We also ordered a Gin tonic, which was super aromatic and rich flavored. The service is always very friendly, helpful and fast! Believe me you won't regret coming here! The only tipp I could giveto the owners ,is to repair some of the seats. For sure we are coming back again..and again...and again

T

Thomas M.

Bar hat ein sehr angenehmes Ambiente. Die Stühle sind für mich jedoch etwas zu "chillig" ausgelegt. Langes Sitzen kann durch eine halbliegende Position doch in den Rücken gehen. Preise auf der teureren Seite.

O

Oliver

Vernünftige Eigner mit dem richtigen Instinkt für Geschmack und Stil. Nur zu empfehlen diese Bar!

C

Corinna Köhler

Aufgesetzte Freundlichkeit braucht und will man nicht,über einige Gäste wurde getuschelt und gelacht weil sie wohl nicht dem Schönheitsbild entsprechen,immer sollte das Herz eines Menschen im Vordergrund stehen und nicht sein Aussehen.Viel zu teuer,nie wieder!Bringt euer Geld woanders hin!

M

Mia Maria

Wirklich sehr schöne Bar! Sehr freundliches Personal! Die Drinks die dort gezaubert werden, schmecken einfach Klasse! Auch der Kaffee, aus frisch gemahlenen Bohnen ist sehr zu empfehlen. Haben uns sehr wohl gefühlt & hatten einen tollen Abend in schöner Atmosphäre!

M

Mandy Black

Super Service & sehr nett auch noch. Sehr lecker, gern immer wieder!

M

mddy .k

Nette Bedienung, super Beratung und jeder Wunsch beherzigt. Sehr - für einen netten Abend - zu empfehlen! :)

R

Rene Bollfraß

Super Location... sehr schön..macht weiter so!

Popular Topics Mentioned

Open hours