So'Grill

  • Trustfeed ratings Icon
  • Trustfeed ratings Icon
  • Trustfeed ratings Icon
  • Trustfeed ratings Icon
  • Trustfeed ratings Icon

Arcueil, France

sogrill94.fr
Fast food restaurant· American restaurant· Kebab shop· Hamburger restaurant· Sandwich shop

So'Grill Reviews | Rating 4,4 out of 5 stars (8 reviews)

So'Grill is located in Arcueil, France on 2 Avenue Paul Vaillant Couturier. So'Grill is rated 4.4 out of 5 in the category fast food restaurant in France.

Address

2 Avenue Paul Vaillant Couturier

Phone

+33 146652225

Service options

Outdoor seatingNo-contact deliveryDeliveryTakeawayDine-in

Amenities

Good for kidsToilets

Accessibility

Wheelchair-accessible entrance

Offerings

CoffeeHalal foodKids' menuLate-night foodVegetarian options

Best known for
Fresh Sushi
Biggest weakness
Inconsistent service
Most praised
Value for Money
Recommended for
Families, Sushi lovers
Write review Claim Profile

M

Mohanad Roby

We tried every burger possible, from fast food to gourmet, and this one is by far one of the best we ever tried!!! The meat is extremely tasty, and you can feel that it was prepared by someone who knows his trade. The home fries are fresh and crispy, and we also added tenders, which were very tasty and juicy. The guys were generous enough to add more tenders to our plates. Definately recommend this place to everyone, and although it's a tiny place, the taste is worth stopping here and trying!

A

ali bagho

the place is very small, but the quality of food is amazing, recommend.

H

Hamza Kasry

I tried their Raclette burger, it was so good.

Z

Zaid Erradja

Favourite burger

A

Adnane Bekour

Top

B

Barbara Dramé

Bonne restauration rapide par contre les sandwichs tortillas ne sont jamais réguliers dans la quantité, parfois ils sont à moitié vide dommage car la qualité y est

B

Benjamin S

La sélection de burger paraît importante mais en fait, on retombe toujours sur plus ou moins la même chose. Les frites maisons sont excellente par contre, un bon point.

A

aTechnocable b

catastrophique voir cataclysmique, nous avons fait une commande de plusieurs menu pour un total de 60. 1er étonnement seulement 2 steaks dans le triple cheese, des frites surgelés premiers choix froide et dur des aliments grossièrement découpés, un hamburger chevres miel... une épaisse buche de chevre posé au milieu d'un hamburger.. selon que vous commandiez sur uber eat ou en direct les produits et les sandwichs ne sont pas les memes sans parler de l'état de la cuisine de 2metres carré.. dans laquelle les steaks sont posé sur la friteuse qui touche le poulet qui touche les frites... Nous sommes contraint d'aller commander a manger ailleurs. Génial Quand nous voyons dans les temps difficile dans lesquelles nous vivons et la solidarité des travailleurs a commandé la nourriture auprès des restaurateur ouvert mais que ces restaurateurs ne respecte ni le client ni la restauration ca fou les boules Plus jamais

Popular Topics Mentioned

Open hours