Butcha

  • Trustfeed ratings Icon
  • Trustfeed ratings Icon
  • Trustfeed ratings Icon
  • Trustfeed ratings Icon
  • Trustfeed ratings Icon

Slagelse, Denmark

godmad.dk
Restaurant· Restauranter

Butcha Reviews | Rating 4,4 out of 5 stars (8 reviews)

Butcha is located in Slagelse, Denmark on Schweizerpladsen. Butcha is rated 4.4 out of 5 in the category restaurant in Denmark.

Address

Schweizerpladsen

Phone

+4558531385

Founded

2018-10-09

Open hours

...
Write review Claim Profile

O

Ole Demuth

Super

D

Dennis Autzen

4,5 Jeg havde fornøjelsen at spise hos jer igår iaftes og valgte at prøve jeres 3 retters vinmenu og jeg må sige at jeg i den grad ikke blev skuffet en dejlig forret med masser af smags nuancer det virkelig efterlod en med lyst til mere. Hovedrettens stjerne var selvfølgelig kødet som var super mørt og stegt til noget nær perfektion efter hvad der blev bestilt. Til kødet blev der serveret nogle virkelig gode pommes frites som var præcis som de skulle være sprøde udenpå og bløde indeni og med en dejlig sauce til kan man næsten ikke for lange mere. Desserten var velsmagende valgte selv at parre den op med en lille espresso Det hele til en virkelig fair pris. Der var kun små elementer jeg kunne have ønsket anderledes, men det er altid en smags sag Alt i alt fantastisk oplevelse og jeg/vi forlod stedet med et smil og en dejlig mæthed

C

Carsten Toft

Super godt sted med sødt personale og rigtig god mad med rimelige priser det er ikke sidste gang vi er her.

P

Peter Bachmann

God vin og lækker mad

H

Heidi Johnsen

Om aftenen er stedet en Buffetrestaurant med kød, tilbehør og salatbar. Konceptet minder om Flammen/Ilden, men er noget mindre i deres udvalg af kød, dog et okay udvalg. Mener der var 6-7 forskellige udskæringer. Maden er ganske udmærket. Kødet var godt tilberedt. Tilbehøret som bestod af forskellige former for kartofler var lidt kedeligt, deres kartoffelbåde og fritter var overtilberedte og blevet bløde af at ligge. Salatbaren havde et godt stort udvalg, de var desværre ikke så gode til at få fyldt op i den løbende. Betjeningen var som forventet sådan et sted, ikke noget særligt, men de unge piger var høflige og gjorde deres job.

T

Trine Ley

Lækker mad, men man ved ikke hvad der er hvad af fx dressinger da det ikke er skrevet. Kedeligt udvalg af kartofler. Alt jeg fik var dog virkelig lækkert, men der er mindre udvalg end på fx flammen. Der er intet legerum til børn.

C

claus løndahl

God betjening og dejlig buffet Helt igennem en rigtig god oplevelse

C

Charlotte Elizabeth Karoli Povlsen

Har nu været der 3 gange og kødet er altid stegt perfekt og skøn salat bar og der er rent og pænt. Flink tjener