Restaurant Måns Byckare

  • Trustfeed ratings Icon
  • Trustfeed ratings Icon
  • Trustfeed ratings Icon
  • Trustfeed ratings Icon
  • Trustfeed ratings Icon

Simrishamn, Sweden

mansbyckare.com
Restaurant

Restaurant Måns Byckare Reviews | Rating 3,1 out of 5 stars (8 reviews)

Restaurant Måns Byckare is located in Simrishamn, Sweden on Storgatan 8. Restaurant Måns Byckare is rated 3.1 out of 5 in the category restaurant in Sweden.

Address

Storgatan 8

Price range

$$

Phone

+46 41410060

Service options

Outdoor seatingTakeawayDine-in

Amenities

Bar on siteGood for kidsHigh chairsToilets

Accessibility

Wheelchair-accessible toilet

Offerings

AlcoholBeerCocktailsCoffeeKids' menuSpiritsWine

Open hours

...
Write review Claim Profile

C

Chotana Pou

200g hamburgers with French fries A good restaurant open on Sunday evening. What else ?

V

Vilhelm von Ehrenheim

Food was terrible. Had fish and chips and the chips were undercooked and the fish really boring. Ordered a glass of wine that tasted like vinegar.

A

Anders Ivarsson

Overcooked burgers, undercooked bacon, and an overpriced fish stew. Friendly staff though, but not very attentive.

B

Björn Nilsson

Very friendly but terrible food. Unseasoned, deep fried and all in all quite horrible food. Also the portions were quite small so if you would have enjoyed the taste you would still be hungry and disspointed.

S

Sven Bengtsson

Good food and good service.

S

Stef Bijl

Prima eten op een leuk terras, diverse keuze mogelijkheden met vriendelijke bediening en een iet wat chaotische baas.

H

Håkan Dahlström

Trevlig restaurang med en skön uteservering på gågatan i Simrishamn. Åt en skånsk äggakaga och det var inget fel på den. Bra attention på personalen.

J

josefine Liljegren

En man jagade in oss från gatan med världens största leende, sekunden han förstod att vi bestämt att äta där behandla han oss som luft. Maten var under ALL kritik. Jag är ingen matgastronom som förväntar mig mycket av en ”krog” i centrala Simrishamn, men en pasta för 175 kr där hälften av ingredienserna saknas och ser ut som en spya och luktade som en. Första och absolut sista gången. Kommer varna alla vänner och bekanta som har vägarna förbi staden.