Saint-Paul Sushi

  • Trustfeed ratings Icon
  • Trustfeed ratings Icon
  • Trustfeed ratings Icon
  • Trustfeed ratings Icon
  • Trustfeed ratings Icon

Lyon, France

facebook.com
Japanese restaurant· Sushi restaurant

Saint-Paul Sushi Reviews | Rating 4,4 out of 5 stars (8 reviews)

Saint-Paul Sushi is located in Lyon, France on 39 Cours Suchet. Saint-Paul Sushi is rated 4.4 out of 5 in the category japanese restaurant in France.

Address

39 Cours Suchet

Price range

$$$

Phone

+33 478799897

Service options

TakeawayDine-in

Amenities

Good for kidsToilets

Accessibility

Wheelchair-accessible entranceWheelchair-accessible seatingWheelchair-accessible toilet

Offerings

AlcoholBeerCocktailsCoffeeHealthy optionsSmall platesVegetarian optionsWine

Best known for
Fresh Sushi
Biggest weakness
Inconsistent service
Most praised
Value for Money
Recommended for
Families, Sushi lovers
Write review Claim Profile

A

Audrey De Visscher

Very good sushi ! Fresh and home made quality/price (near the train station Perrache)

E

E YL

We ate the best sushi ever! Very fresh and handmade. Very friendly owners.

E

Elif Cagla Tekin

Cozy place with great taste of sushis. Owners and service is very sincere and good . Small place but i found more than i expected

A

Alex Hrx

Top !

V

Vanessa B.

N’aimant pas le poisson cru, ils m’ont réconcilié avec les sushis ! Les produits sont fins, frais et savoureux. Ils sont réalisés rapidement sous vos yeux. Possibilité de manger sur place (avec une terrasse en été) ou à emporter. Les propriétaires vous accueillent toujours avec un grand sourire et sont bienveillants. Très bons rapport qualité / prix.

J

Julio de oliveira

Très bien, la patronne est sympa, produits de qualité, le seul hic, il n'y a pas de brochette, mais c'est pas grave car la Carte est sympa. J'y retourne souvent.

A

Aurélie Cassagnau

J'adore l'endroit : les sushis sont très bons et la salade d'algues est délicieuse et carrément moins chère qu'ailleurs ! Les prix en général sont vraiment abordables, d'autant plus lorsqu'on voit la qualité des produits frais. Le gros \plus\ c'est que les gérants sont des gens adorables, toujours gentils et souriants. C'est un petit resto japonais 'familial' et tenu par des japonais. En tout cas, je n'ai jamais été déçue ni par l'assiette, ni par le service ! Vraiment top ! :)

A

Ange Verger

Personnel très aimable et sushis excellents. Je recommande !

Popular Topics Mentioned

Open hours