Restaurant Philippe Bohrer

  • Trustfeed ratings Icon
  • Trustfeed ratings Icon
  • Trustfeed ratings Icon
  • Trustfeed ratings Icon
  • Trustfeed ratings Icon

Rouffach, France

domainederouffach.com
French restaurant· Fine dining restaurant

Restaurant Philippe Bohrer Reviews | Rating 4,4 out of 5 stars (8 reviews)

Restaurant Philippe Bohrer is located in Rouffach, France on 1 Rue Raymond Poincaré. Restaurant Philippe Bohrer is rated 4.4 out of 5 in the category french restaurant in France.

Address

1 Rue Raymond Poincaré

Price range

$

Phone

+33 389496249

Service options

Dine-in

Accessibility

Wheelchair-accessible car parkWheelchair-accessible entranceWheelchair-accessible seatingWheelchair-accessible toilet

Offerings

CoffeeHealthy optionsKids' menu

Open hours

...
Write review Claim Profile

S

Sliman Abu Amara

Best in town! Amazing. This is one of the best restaurants I have ever visited in France. Great menu and amazing selection of Elsas regional wines. I strongly recommend!

R

Ronald Nieuwenhuis

Amazing food, great service. Surprising and contempary menu! Way better than the hotel chateau d’isenbourgh which is even more expensive!

F

Francisca van der Meer

Excellent, very good, upper class restaurant. Friendly service, reasonable pricing, clean and terras available.

G

Guillaume SEILER

Super bon

A

Analice FEUERSTEIN

Super restaurant !!!

T

The Burgund

Lieu très plaisant et bien aménagé. Enchanté pour une première fois. Je conseille le menu truffe tant qu'il sera disponible, c'est excellent. Personnel avenant. Il y a un hôtel attenant avec des décoration murales très belles.

A

angelo freire

Merci à Justin pour son accueil chaleureux et son professionnalisme. Le menu était top super bon et l'huile un délice. Les lieux sont magiques et magnifiques. Je recommande !

T

t droins

Belle expérience sur un menu 3 plats original, copieux et bon. Une carte des vins fournie avec de bons crus complétée de vins au verre nous ont permis de trouver un accord parfait avec chaque plat. 2 points d'amélioration : le rosti échauffé\ car fait du matin (information donnée par le personnel de service) qui pour moi ne cadre pas avec l'excellent niveau de ce restaurant et le service de la maître d’hôtel qui mériterait plus de discrétion dans la prise de commande et l'annonce des plats. Je recommande cette adresse très typique et gastronomique.