La Pizzería

  • Trustfeed ratings Icon
  • Trustfeed ratings Icon
  • Trustfeed ratings Icon
  • Trustfeed ratings Icon
  • Trustfeed ratings Icon

Rota, Spain

Pizza restaurant· Italian restaurant

La Pizzería Reviews | Rating 4,3 out of 5 stars (5 reviews)

La Pizzería is located in Rota, Spain on Calle Higuereta, 61,. La Pizzería is rated 4.3 out of 5 in the category pizza restaurant in Spain.

Address

Calle Higuereta, 61,

Price range

$$$

Phone

+34956841515

Open hours

...
Write review Claim Profile

A

Athan Datu

I love this place. My daughter loves this place. My family loves this place. And my friends love this place. It's about that thin crust, which is the standard here in Spain. Oh, you're from Chi-Town and miss your pizza? Well, you're in luck, bud, because you're about to be converted

T

Td D.

The pizzas here are great, they are filled with flavor and at local prices. Always ordered take away from here and never disappointing. My review is only for the pizzas as I have not tried other dishes in the menu; but the pizzas here are worth the order.

J

John Lukus

Good pizza, reasonably priced, quick service.

L

Lorena Pérez

Leimos en un blog una recomendación acerca de la masa de la pizza, y al estar cerca de casa nos acercamos a encargar y recoger. La masa ciertamente es muy fina, al estilo de las pizzas italianas, la cocción muy buena, ya que está crujiente y no se queda empapada del tomate. Pedimos una oferta de 2 pizzas medianas por 10 con 3 ingredientes a elegir, la carta de lo mismos es amplia y no echas especialmente ninguno en falta, además tienen alguna especialidad y sandwiches a elegir. Tiene una localización estupenda, cuenta con terraza y amplio local interior, la mujer que nos atendió muy amable y atenta. No destaca la pizza ni el sandwich por ser espectacular, pero relación calidad precio es una oferta estupenda que merece la pena, y el tiempo de espera aproximado de 20' estupendo.

J

Javi Viettixx

La pizza estaba buena, pero las patatas con queso parecían crudas y bañadas en aceite, y el repartidor era un maleducado, llegando a faltar al respeto, una pena que una comida medianamente buena se vea ensuciado por los mismos trabajadores...