Marktkrug

  • Trustfeed ratings Icon
  • Trustfeed ratings Icon
  • Trustfeed ratings Icon
  • Trustfeed ratings Icon
  • Trustfeed ratings Icon

Rostock, Germany

marktkrug.com
German· Restaurant· German restaurant

Marktkrug Reviews | Rating 4,8 out of 5 stars (8 reviews)

Marktkrug is located in Rostock, Germany on Ulmenstraße 18. Marktkrug is rated 4.8 out of 5 in the category german in Germany.

Address

Ulmenstraße 18

Price range

$$$

Phone

+49 3814997813

Service options

Outdoor seatingTakeawayDine-in

Amenities

Bar on siteGood for kidsHigh chairsToilets

Accessibility

Offerings

AlcoholBeerCoffeeKids' menuLate-night foodWine

Open hours

...
Write review Claim Profile

W

Wolfgang Wannemaker

It was busy when we arrived for dinner but we didn't have to wait long for our table. Only been once or twice but always really pleased with the grade of food and the costs are great too. Food was nicely presented and I must say i enjoyed the ambience. My sister And I really appreciated the friendliness of the waiter. Several different food choices to select out of the menu, fantastic.

M

Michal Hladík

Great service, very good beer and huge portions of great meal. Very pleasant way to spend an evening, recommended!

J

Johannes Beu

Four stars ... awesome atmosphere in a district pup with hearty fare

D

Dak pig

Very friendly service despite our terrible attempts at German. Food came in huge portions. Very pleasant, comfortable evening.

J

Jochen Klemm

Super Laden. Gemütlich, mega Essen, wir haben uns einfach wohl gefühlt. Hamburger Schnitzel ist der Knaller

K

Kayusha K

Bodenständiges Essen. Ordentliche Portionen. Guter Preis. Leckeres Bier. Nette Bedienung. Passt. Was will man mehr?

M

Max Walther

Super Essen, super Preise. Freundlicher Wirt.

I

Inga Olsson

Wir sind nunmehr seit mehr als 20 Jahren Stammgäste im Marktkrug Rostock und freuen uns immer wieder auf einen Besuch. Das Essen ist sehr gut und reichhaltig, sodass wir "Schwergewichte" auch satt werden und die Getränkeauswahl (z.B. mehrere Fassbiersorten) ist top. Das gesamte Team ist sehr freundlich, immer gut gelaunt (auch bei Stress) und vor allem echt und gerecht...somit zu 110% empfehlenswert..;-))) Liebe Grüße Alex, Claus und Familien, inkl. der Junioren.