Maro

  • Trustfeed ratings Icon
  • Trustfeed ratings Icon
  • Trustfeed ratings Icon
  • Trustfeed ratings Icon
  • Trustfeed ratings Icon

Roding, Germany

m.facebook.com
Indian restaurant· International· Restaurant

Maro Reviews | Rating 4,6 out of 5 stars (8 reviews)

Maro is located in Roding, Germany on Schulstraße 9. Maro is rated 4.6 out of 5 in the category indian restaurant in Germany. Out and About in KL with Kids Public Group | Facebook Jump to Sections of this page Accessibility Help Press alt + / to open this menu Remove To help personalize content, tailor and measure ads, and provide a safer experience, we use cookies. By clicking or navigating the site, you agree to allow our collection of information on and off Facebook through cookies. Learn more, including about available controls: Cookies Policy. Facebook Email or Phone Password Forgot account? Sign Up Out and About in KL with Kids Private group Join Group settingsMore Join this group to see the discussion, post and comment.   English (US) Dansk Polski العربية Føroyskt Türkçe Deutsch Română Français (France) Español Português (Brasil) Sign Up Log In Messenger Facebook Lite Watch People Pages Page Categories Places Games Locations Marketplace Facebook Pay Groups Oculus Portal Instagram Local Fundraisers Services About Create Ad Create Page Developers Careers Privacy Cookies Ad Choices Terms Help Settings Activity Log Facebook © 2020

Address

Schulstraße 9

Price range

$$

Phone

+49 94619115350

Service options

Outdoor seatingTakeawayDine-in

Amenities

Good for kidsHigh chairsToilets

Accessibility

Wheelchair-accessible car parkWheelchair-accessible entranceWheelchair-accessible seating

Offerings

AlcoholBeerCoffeeHealthy optionsKids' menuLate-night foodSmall platesSpiritsWine

Open hours

...
Write review Claim Profile

P

Paul Fat

Very good food

M

Marco Schart

Service wirkte unerfahren aber nett und zuvorkommend. Essen nach unserem Geschmack zu fad aber schön angerichtet Innenhofcharakter

R

Rainer Paas

Sehr gutes Essen.Und besonders genialer Kaiserschmarrn. Super freundliche Wirtsleute! Wir kommen gerne wieder!

K

Klaus Siebert

Sehr freundliche Bedienung, Essen war ok. Angenehme Atmosphäre

M

Manuel Kerl

Bei der Durchreise zufällig entdeckt und spontan eingekehrt. Das Restaurant liegt etwas versteckt hinter einem Durchgang, weshalb sich das Lokal in einer Ruhigen Lage befindet. Sehr gemütlicher Außenbereich. Der Service ist sehr gut, nicht so hektisch wie in manchen Restaurants sondern entspannter. Das Essen schmeckt ausgezeichnet - man merkt, dass dort frisch gekocht wird und keine Fertigprodukte verwendet werden - was heute nicht mehr selbstverständlich ist. Die Portionen sind gerade richtig und bei den angebotenen Speisen ist für jeden Geschmack etwas dabei. Auch positiv hervorzuheben ist das sehr dekorative Geschirr, was ich bis dato bei Restaurants noch nicht gesehen habe. Wenn wir wieder in der Gegend sind werden wir dort wieder einen Stop einlegen.

O

Otto Müller

Wunderbarer Kaiserschmarrn, Kässpätzle und auch Forelle alles vom Feinsten!!!!!

S

Sabine Binder-Buchwald

Sehr freundlich

M

Marianne Demeter

Auch im bayrischen Wald. Hier ist der Gast noch König.