Ristorante Da Carlo

  • Trustfeed ratings Icon
  • Trustfeed ratings Icon
  • Trustfeed ratings Icon
  • Trustfeed ratings Icon
  • Trustfeed ratings Icon

Roccapiemonte, Italy

facebook.com
Italian restaurant· Italian· Pizza· Restaurant

Ristorante Da Carlo Reviews | Rating 4,5 out of 5 stars (8 reviews)

Ristorante Da Carlo is located in Roccapiemonte, Italy on Via Roma, 18. Ristorante Da Carlo is rated 4.5 out of 5 in the category italian restaurant in Italy. Out and About in KL with Kids Public Group | Facebook Jump to Sections of this page Accessibility Help Press alt + / to open this menu Remove To help personalize content, tailor and measure ads, and provide a safer experience, we use cookies. By clicking or navigating the site, you agree to allow our collection of information on and off Facebook through cookies. Learn more, including about available controls: Cookies Policy. Facebook Email or Phone Password Forgot account? Sign Up Out and About in KL with Kids Private group Join Group settingsMore Join this group to see the discussion, post and comment.   English (US) Dansk Polski العربية Føroyskt Türkçe Deutsch Română Français (France) Español Português (Brasil) Sign Up Log In Messenger Facebook Lite Watch People Pages Page Categories Places Games Locations Marketplace Facebook Pay Groups Oculus Portal Instagram Local Fundraisers Services About Create Ad Create Page Developers Careers Privacy Cookies Ad Choices Terms Help Settings Activity Log Facebook © 2020

Address

Via Roma, 18

Price range

$$ - $$$

Phone

+39 3400866682

Service options

Outdoor seatingDine-in

Amenities

Bar on siteGood for kidsHigh chairsToilets

Accessibility

Wheelchair-accessible car parkWheelchair-accessible entranceWheelchair-accessible seatingWheelchair-accessible toilet

Offerings

AlcoholBeerCoffeeHealthy optionsKids' menuLate-night foodSpiritsVegan optionsWine

Open hours

...
Write review Claim Profile

S

Sasso Roberto

Perfect match between taste ans sympathy

M

Michele Falcone

ristorante molto rustico ed accogliente ha un bel camino nella sala prodotti sempre freschi sembra di mangiare in famiglia carlo il proprietario nn che lo chef e una persona squisita prezzi modici per una cena oppure un pranzo in tranquillità

A

angelo abate

Ottimo ristorante atmosfera accogliente e familiare piatti della tradizione buonissimi personale cortese e disponibile

M

Monica Nisi

Siamo stati qui in occasione del compleanno di mio marito....tutto perfetto. Piatti genuini e presentati con gusto, personale gentile e grande professionalità e disponibilità di Carlo ed Ida. Lo consiglio per qualsiasi tipo di evento ...È come sentirsi a casa. Complimenti e alla prossima!!!

M

Maria Salzano

Veniamo sempre per le feste dei parenti, sempre Ottimo, un ristorante con piatti deliziosi in cui si trova a proprio agio

C

Claudia Bove

Tutto davvero bello e preparato con anche spazio fuori l'unica eccezione è che dentro non c'è linea

G

gianni villani

Ottimo cibo, sia a base di carne che di pesce, belle preparazioni, staff gentile è attento a qualsiasi esigenza ....una garanzia.

A

Anna Laura Franza

Posto molto carino e ricercato. Buona cucina. Consiglio.