La Terrasse

  • Trustfeed ratings Icon
  • Trustfeed ratings Icon
  • Trustfeed ratings Icon
  • Trustfeed ratings Icon
  • Trustfeed ratings Icon

Rocbaron, France

Bar· Pizza restaurant

La Terrasse Reviews | Rating 4,3 out of 5 stars (8 reviews)

La Terrasse is located in Rocbaron, France on 10 Les Faysonnes. La Terrasse is rated 4.3 out of 5 in the category bar in France.

Address

10 Les Faysonnes

Phone

+33 494042095

Service options

Outdoor seatingTakeawayDine-in

Accessibility

Wheelchair-accessible car parkWheelchair-accessible entrance

Offerings

AlcoholBeerCocktailsFoodSpiritsWine

Best known for
Fresh Sushi
Biggest weakness
Inconsistent service
Most praised
Value for Money
Recommended for
Families, Sushi lovers
Write review Claim Profile

A

Ashley Davidson-Fisher

Delicious food and great service. The establishment is cozy and they have both indoor seating and an outdoor, covered terrace that is really nice. There is a good selection of meals so everyone will be pleased. Their pizza is some of the best I've tasted in the region. I highly recommend it. They also make an excellent chicken curry that is spot on and not too spicy. The restaurant is located in the old part of Rocbaron so the setting is quaint and quiet, especially because this part of the village has been newly redone. Can't go wrong with this place.

G

Gert van Lagen

Perfect setting, delicious food. Hidden treasure. Absolutely recommended.

K

Kik 83136

Awesome place in a quiet village! Beautiful and tasty

L

Louna Vidal

Top

J

Jo Glide

Dommage que les mesures covid ne concernent que l entrecôte au feu de bois. En pleine pandémie, les gens rentrent et sortent sans masques, il n y a aucune distanciation entre les tables et notamment une table de 14 personnes dont 7 enfants qui ce baladent partout ( manque d éducation des parents) et le personnel obligé de subir ces gens débiles ! C est vraiment navrant de devoir mettre cette note, car nous avons très bien mangé.

E

Emilie Libert

Correct sans plus. Camembert du chef au four bon mais charcuterie plutôt bas de gamme. Pour la première fois de ma vie on m'annonce qu'il n'y a pas trop de dessert! Je m'en tire avec un sorbet. Pas très professionnel pour moi. Bref, c'était mieux avant !

L

Lou 054

Des plats excellent, cependant il est fort regrettable de nous voir refuser une entrecôte au feu de bois pour cause de Covid alors que une table de 13personnes d’habitués entrent et sortent à tout va, que les enfants courent et jouent autour des tables...OU SONT LES GESTES BARRIÈRES? Nous avons demandé à la patronne de nous changer de table chose qu’elle a faite directement. Nous venons dans un restaurant pour nous détendre et non pour faire garde d’enfants

R

riton 83

Enfin des vrais tacos dans le secteur !! Le 3 viandes était énorme et très bon! Adresse conseillé

Popular Topics Mentioned

Open hours