NOW WHY

  • Trustfeed ratings Icon
  • Trustfeed ratings Icon
  • Trustfeed ratings Icon
  • Trustfeed ratings Icon
  • Trustfeed ratings Icon

Roanne, France

now-why.business.site
Restaurant· American restaurant· Hamburger restaurant· French restaurant

NOW WHY Reviews | Rating 4 out of 5 stars (7 reviews)

NOW WHY is located in Roanne, France on 12 Place Prom. Populle. NOW WHY is rated 4 out of 5 in the category restaurant in France.

Address

12 Place Prom. Populle

Price range

$$

Phone

+33 477713096

Service options

Outdoor seatingDine-in

Amenities

Bar on siteGood for kidsHigh chairsToilets

Accessibility

Wheelchair-accessible car parkWheelchair-accessible entranceWheelchair-accessible seatingWheelchair-accessible toilet

Offerings

AlcoholBeerCocktailsCoffeeHealthy optionsKids' menuLate-night foodSmall platesSpiritsWine

Open hours

...
Write review Claim Profile

F

Fab P.

Been there for coffee and dessert. Was nice atmosphere. Had a tart and cafe viennois. They have a few tables for lunch dinner, plus a few high chairs by bar. WiFi is also decent to work remotely.

N

Neatha Snyder

Fun place, we were early for dinner, but were able to get a meat and cheese tray, excellent! Very friendly

C

Coline G

Bon restaurant, les plats sont super bons surtout les hamburgers, le cadre est sympa l'été en terrasse et les prix sont abordables ! Cependant l'attente est longue avant de pouvoir passer votre commande ou obtenir une carte !

C

Cyril Lag

Soirée superbe petit concert très agréable les plats sont tout simplement succulent nous nous sommes régalés à faire absolument le personnel est super sympa et rapide les prix sont tout à fait abordables je recommande.

S

Stéphane Grenat

Je ne suis pas de Roanne et j'ai un peu eu du mal à trouver un restaurant à la dernière minute... La très bonne surprise ! Malgré l'affluence et la fin de service du midi, le sourire et les attentions sont toujours là ! Les plats sont servis rapidement et sont franchement très bons ! Excellents assaisonnements et présentations tout à fait correctes. Le rapport qualité/prix est au top ! Une très belle surprise

J

Jean-Christophe Gloppe

Salades copieuses, desserts gourmands et service rapide.

S

Sandrine Ekizoglu

Ambiance tamisée et très agréable Repas très bon et serveuse très sympa