Rishon LeTsiyon, Israel
Eliezer Mazal St 13
N/A
+972 37644444
Wheelchair-accessible entrance
Fantastic medical team. They are organized and wonderful to deal with.
like
Overall I was very satisfied staying at Assuta in Rishon, with the services provided by my surgeon, the nurses, the staff and everyone in the surgery room. Before the surgery, I was given full preparations as to what to expect and how to handle the drains after the surgery. The room was clean, and comfortable, and the food was delicious as well. The after surgery treatment by the nurses and staff was excellent. I highly recommend Assuta because of their professional treatment, their kindness, caring attitude and the warmth they showed me during my time of need. Plus, I was able to communicate my needs in English which was very important.
Service was very good, it's better to park in the mall across the street.
חייבת לציין לשבח הצוות נפלא ! האחות יעקובסון אלה אחרי הניתוח עם סבלנות נדירה דאגה להכל יישר כוח!! ד''ר איתן מורדכי אתה נדיר בסבלנות שלך ובכל ההסברים זכיתי!!! הרופא המרדים Gleb muzykant ואוו תודה רבה על כל החוויה שעשיתם לי אותה הרבה יותר קלה כל צוות חדר הניתוח וגם בקבלה טרום ניתוח ממש הרגשתי vip לא עזבתם אותי לרגע תודה רבה!!!
חוויית הממוגרפיה שלי.. תקופת מרחק וסטריליות מפאת קורונה לא הסתדר לי עם מראה של קרוב למאה נשים ממתינות באולם סגור. המתנה של שעות! כניסה לבדיקה . ושוב המתנה ..שעתיים מול דלתות נטרקות בבום רציני (זקוקים לשירות תיקוני צירים?) שוב ושוב בידי אנשי צוות שכל שניה יוצאים ונכנסים, אם ראשך עמד בכך בגבורה ,אז אולי יחס לא סבלני עד מחפיר מצד צוות הטכנאיות אח''כ יהיה הטריגר לסיום לא מוצלח במיוחד של היום הזה . כנראה שהעומס בסיר הלחץ עשה את שלו גם על הצוות ..מי יודע? ציון נכשל וחבל.
היום הגעתי לבדיקת דימות. ברצוני לציין לשבח את הצוות מהראשון ועד לאחרון,מהשומר בכניסה ,דרך המזכירה הרופאה והבחור מהct,מקסימים כולם .ישר כח.
צוות לעיניין מקשיב נחמד עוזר המקום נקי תמיד ומזמין ניפגש רק בשמחות תמיד
עברתי 3 טיפולים כולל אישפוז בערך יום וחצי בכל פעם יחס יוצא דופן כל כך אנושי מכל הצוות גם בחדר ניתוח גם בהיתאוששות וגם בקומה 3 באישפוז פשוט מדהים בקבלה בקומה 2 אפילו השומרים נחמדים מאוד ואדיבים כלפי כולם פשוט תענוג אמיתי להגיע למקום הזה כולל המנקות ואילו שמגישות את האוכל הרגשה של מלון 5 כוכבים והיחס לא רק כלפי אלה לגבי כל המאושפזים אדיב רגוע מקצועי מנומס וגם חוש הומור מתעניינים בצורה יוצאת דופן פשוט תענוג נקווה שלא נזדקק למקום הזה אבל חוויה מכל הצוות שאי אפשר להתעלם ממנה כולל המתלמדים והמיתלמדות
Deli
The best companies in the category 'Deli'