Restothai

  • Trustfeed ratings Icon
  • Trustfeed ratings Icon
  • Trustfeed ratings Icon
  • Trustfeed ratings Icon
  • Trustfeed ratings Icon

Saint-Quentin, France

restothai02.fr
Thai restaurant· Chinese restaurant

Restothai Reviews | Rating 4,2 out of 5 stars (8 reviews)

Restothai is located in Saint-Quentin, France on 3 Rue de l'État Major. Restothai is rated 4.2 out of 5 in the category thai restaurant in France.

Address

3 Rue de l'État Major

Price range

$$$

Phone

+33 323643216

Service options

TakeawayDine-in

Amenities

Bar on siteGood for kidsToilets

Accessibility

Wheelchair-accessible car parkWheelchair-accessible entranceWheelchair-accessible seating

Offerings

Healthy optionsSmall plates

Best known for
Fresh Sushi
Biggest weakness
Inconsistent service
Most praised
Value for Money
Recommended for
Families, Sushi lovers
Write review Claim Profile

M

M H

Overpriced, low quality, service very poor. Waitress did not know or understand her menu card, several soft drinks not available. \Chef\ very rude, rice cooked to death, the Thai duck was duck with a non definably sauce. Prices overrated. We refrain from coming again.

M

MESSAOUDI YACINE

Delicious

A

Audry

Correct

R

richard guidez

Pour la deuxième fois ! Très bien,Franchement nickel

L

Laureline Cocart

Accueil nonchalant, les plats sont arrives au compte goutte, raviolis aux crevettes trop collants, l'accompagnement a eu le temps de refroidir avant que le plat ne soit servi. Poisson thaï bouilli et pané , à priori \c'est normal\ mais c'était mauvais. Cannette ouverte dans le frigo (). Plats trop salés. Cuisinier impoli, j'ai dit à la fin que je n'avais pas aimé le poisson , la serveuse a fait la remarque à ce Monsieur qui n'a même pas pris la peine de me répondre directement en français mais a préféré passer par la serveuse dans une langue étrangère. 12,90 c'est cher payé pour la qualité et le service !

L

lamarre Thierry

client depuis bien longtemps très déçu ce 23 /08/ 2020 patron très mal aimable concernant la facturation des plats du jour à emporter et se permettant de dire je ne vous servirais plus pour se faire il faut retourner au pays en oubliant pas que depuis de nombreuses années c'est quand meme nous les français qui le faisons vivre

A

Antoine Dvx

Très bon restaurant asiatique de St-Quentin, si ce n'est le meilleur. Des très bonnes quantités et des plats excellents. Je recommande

A

Anne-alexandra Biondo

Toujours aussi bon ! Rien à dire c est parfait . Merci pour ces délicieux repas

Popular Topics Mentioned

Open hours