Restaurant Starck

  • Trustfeed ratings Icon
  • Trustfeed ratings Icon
  • Trustfeed ratings Icon
  • Trustfeed ratings Icon
  • Trustfeed ratings Icon

Neuwiller, France

restaurant-starck.com
French restaurant· Mediterranean restaurant

Restaurant Starck Reviews | Rating 4,5 out of 5 stars (8 reviews)

Restaurant Starck is located in Neuwiller, France on 6 Rue d'Oberwil. Restaurant Starck is rated 4.5 out of 5 in the category french restaurant in France.

Address

6 Rue d'Oberwil

Price range

$$

Phone

+33 389685158

Service options

Outdoor seatingDine-in

Amenities

Good for kidsHigh chairsToilets

Accessibility

Wheelchair-accessible car parkWheelchair-accessible entranceWheelchair-accessible seating

Offerings

CoffeeHealthy optionsKids' menuLate-night food

Best known for
Fresh Sushi
Biggest weakness
Inconsistent service
Most praised
Value for Money
Recommended for
Families, Sushi lovers
Write review Claim Profile

Y

Yogesh Bhatt

Amazing place with outdoor seating. Must try are the four gras and filet mignon. They have size like asterisk and obelix which are a little funny to guess if you haven't read the comic series so do ask them. Lovely host and great food

U

ULTRAMONIKA

I loved the beefsteak and wonderful familiar atmosphere!

L

Lachlan McNeill

Very impressed. We arrived late in the evening and were very well looked after. Great food, Everley wine and a cosy atmosphere. Certainly a highlight of our trip.

J

John Harrison

Great food, lovely staff and a great open dining area

L

Lucas Edevane

This place is the best place to eat if you are in the area and a great place to walk to from allschwil

R

Roger Zumsteg

Sehr nettes Personal, Das Essen ist gut Atmosphäre ist gemütlich. Parkplätze vor dem Lokal vorhanden Wifi vorhanden.

V

Vi-Hung Lam

Richtig gut bürgerliche Küche. Wir hatten Entrecôte, Cordon Bleu und Rindsfilet. Das Personal war sehr aufmerksam und sehr freundlich. Wir wrden mit Sicherheit bald wieder kommen. War ein sehr schöner Abend

J

jeannette lütolf

Wir haben einen sehr schönen und gemütlichen Abend mit feinem Essen im Restaurant verbracht. Bedienung war sehr freundlich und zuvorkommend und unser bestelltes Rinderfilet auf den Punkt der gewünschten Garstufe gegart! Speisekarte ist abwechslungsreich, gerne wieder!!!

Popular Topics Mentioned

Open hours