Restaurant Philippe

  • Trustfeed ratings Icon
  • Trustfeed ratings Icon
  • Trustfeed ratings Icon
  • Trustfeed ratings Icon
  • Trustfeed ratings Icon

Rouen, France

Restaurant· Bar· French restaurant

Restaurant Philippe Reviews | Rating 4,4 out of 5 stars (8 reviews)

Restaurant Philippe is located in Rouen, France on 54 Rue aux Ours. Restaurant Philippe is rated 4.4 out of 5 in the category restaurant in France.

Address

54 Rue aux Ours

Price range

$$

Phone

+33 235713610

Service options

Dine-in

Amenities

Toilets

Offerings

CoffeeHealthy options

Best known for
Fresh Sushi
Biggest weakness
Inconsistent service
Most praised
Value for Money
Recommended for
Families, Sushi lovers
Write review Claim Profile

L

Liza

Always love this restaurant. Third time having lunch and dinner at this restaurant, third time I've tried different menu, and it was always so perfect.

J

Jerry Davis

On a busy Friday night, everything was perfect. I was impressed that the waiter was so busy, yet could remain so patient and pleasant with tourists. The egg starter and ravioli main were excellent, but the desserts were a revelation! Amazing for a two-man show. Go there.

J

Julia BERBESSON

Such a delightful moment! Refined cuisine, nice decor, calm. Will go back!

A

Arnaud de St Remy

Dans les premiers mètres de la Rue aux Ours (prononcer « our » sans le S, si vous voulez ne pas paraître béotien, car ours c’est le pluriel en vieux français de « oies » et se tenait là autrefois un marché aux oies), se tient un bon petit restaurant bien sympa. L’accueil est excellent et l’assiette est généreuse autant que raffinée. J’y ai dégusté un risotto de gambas absolument parfait. Et le Macon qui l’accompagnait était en parfait accord. Une bonne adresse de Rouen pour passer un bon moment. A découvrir et à redécouvrir.

D

Domitille Petit

Excellent, une belle présentation des plats et une multitude de saveurs en bouche

K

Karine Binet

Excellent restaurant. Le cadre est sympathique et cosy. La carte est réduite mais alléchante. Les plats sont délicieux. Un moment très agréable. Je recommande.

N

nathalie grouchy

Un régal, un service parfait. Des mets délicats et délicieux. Un vin blanc à tomber...

V

Violette Rohart

Plats délicieux avec des saveurs originales et très bien associées. Malheureusement les assiettes sont peu garnies par rapport au prix (25 pour entrée/plat et 31 pour entrée/plat/dessert) et la serveuse étant seule face à la quantité de travail nous avons attendu bien 45 minutes d’être débarrassés de notre plat et pour avoir l’addition. Ça décourage de prendre un dessert ...

Popular Topics Mentioned

Open hours