RESTAURANT PARADISO

  • Trustfeed ratings Icon
  • Trustfeed ratings Icon
  • Trustfeed ratings Icon
  • Trustfeed ratings Icon
  • Trustfeed ratings Icon

Neufmoulins, France

paradiso-neufmoulins.paqe.io
Italian restaurant· French restaurant· Pizza restaurant

RESTAURANT PARADISO Reviews | Rating 4,4 out of 5 stars (8 reviews)

RESTAURANT PARADISO is located in Neufmoulins, France on 4 Rue de la Parisotte. RESTAURANT PARADISO is rated 4.4 out of 5 in the category italian restaurant in France.

Address

4 Rue de la Parisotte

Price range

$$

Phone

+33 387241171

Service options

Outdoor seatingTakeawayDine-in

Amenities

Good for kidsHigh chairsToilets

Accessibility

Wheelchair-accessible car parkWheelchair-accessible entranceWheelchair-accessible seatingWheelchair-accessible toilet

Offerings

CoffeeHealthy optionsKids' menuSmall platesVegetarian options

Best known for
Fresh Sushi
Biggest weakness
Inconsistent service
Most praised
Value for Money
Recommended for
Families, Sushi lovers
Write review Claim Profile

D

Daniel Sasson

Very good food! Especially the pizzas! The pastas were really big and tasty, highly recommended to everybody who finds himself around here

S

seppel111

If you stay at center parcs stop eating there. Just eat some very delicious food at pizzeria paradiso! Thank you for a great evening!

F

Florence ROLLAND

Delicious pasta and homemade gnocchi. I recommend.

D

David Vanheeswijck

Food and service was great!

S

Sophie

Resto sympa, perdu dans la campagne Nous y avons très bien mangé,pizza, ravioles, excellentes!!! Le seul point négatif, et que le service était un peu long, la table arrivé après nous à été servi avant nous, problème de gestion des clients, c'est juste pour cela que je retire 1etoile, dommage...

P

Philippe Freund

Très bon rapport qualité prix, les plats sont faits maison et sont très savoureux. De plus la terrasse y est très grande donc très facile pour pouvoir manger dehors en saison. A recommander.

S

sonia dony

Restaurant agreable très bon service et le cadre de ce restaurant est magnifique

C

Caro AVIGOOG

Excellente adresse (étant voisins à 10 minutes lors de notre séjour a CENTER PARCS) nous y sommes retournés 3 fois. Le service de salle (de la serveuse qui n'est pas la patronne) est très pro, d une grande amabilité. Nos plats étaient délicieux, les produits sont de 1ere qualité avec un chef qui \sais\ les travailler. Nous avons ressenti beaucoup d'humanité et d'envie de vraiment faire plaisir au client pour un repas réussit. A recommander pensez à réserver Le stationnement est facile tout juste devant.

Popular Topics Mentioned

Open hours