Restaurant Osmoz

  • Trustfeed ratings Icon
  • Trustfeed ratings Icon
  • Trustfeed ratings Icon
  • Trustfeed ratings Icon
  • Trustfeed ratings Icon

Amiens, France

restaurant-osmoz.fr
Restaurant

Restaurant Osmoz Reviews | Rating 4,5 out of 5 stars (8 reviews)

Restaurant Osmoz is located in Amiens, France on 8 Rue Lamarck. Restaurant Osmoz is rated 4.5 out of 5 in the category restaurant in France.

Address

8 Rue Lamarck

Price range

$$

Phone

+33 322727922

Service options

Dine-in

Amenities

Bar on siteGender-neutral toiletsToilets

Accessibility

Wheelchair-accessible entranceWheelchair-accessible seatingWheelchair-accessible toilet

Offerings

AlcoholBeerCocktailsCoffeeHealthy optionsSmall platesSpiritsWine

Best known for
Fresh Sushi
Biggest weakness
Inconsistent service
Most praised
Value for Money
Recommended for
Families, Sushi lovers
Write review Claim Profile

M

M

Excellent place, I recommend it without problem. Good meats. Great menu for 25 eur ! Service is excellent as well

K

Kerry Pynor

Lovely dinner! Really nice food, staff and drink!

P

Paul Fitzgerald

Menu on a chalkboard that we had trouble reading. No English menu, which was actually somewhat refreshing. Toughest canard I’ve ever experienced, but served with very tasty vegetables in a delicious cream sauce. My friend’s steak was also tasty but tough. Another friend’s chicken was good. Their house wines were great. Desserts were very good.

N

Nani O

Good restaurant with very welcoming staff. Fine cuisine with good fish

K

Kees Bos

Very nice staff and good food and wine. A relief after visiting a restaurant at the Quai Belu

P

Philippe Dumortier

Bon service cuisine mediocre

L

luc Bayard

Top

C

céline defrance

Très bonne adresse. Les plats sont savoureux, originaux, bien présentés et en quantité copieuse. Nous n’avions même plus faim pour un dessert, c’est dommage car la carte donnait envie et s’ils sont aussi bons que les plats ça devait être bien. Service agréable et rapide. Salle à la deco moderne et soignée. Les coussins sur les banquettes sont très confortables, je les recommande. Avant covid la salle était parfois un peu trop bruyante mais aujourd’hui c’était juste parfait. Peut être un peu cher pour un midi environ 18 le plat. Mais ça valait le prix. A recommander.

Popular Topics Mentioned

Open hours