Restaurant L'Escale

  • Trustfeed ratings Icon
  • Trustfeed ratings Icon
  • Trustfeed ratings Icon
  • Trustfeed ratings Icon
  • Trustfeed ratings Icon

Les Sables-d'Olonne, France

French restaurant· Restaurant· Mediterranean restaurant

Restaurant L'Escale Reviews | Rating 4,4 out of 5 stars (8 reviews)

Restaurant L'Escale is located in Les Sables-d'Olonne, France on 6 Quai Emmanuel Garnier. Restaurant L'Escale is rated 4.4 out of 5 in the category french restaurant in France.

Address

6 Quai Emmanuel Garnier

Price range

$$

Phone

+33 251320016

Service options

Outdoor seatingTakeawayDine-in

Amenities

Bar on siteGood for kidsHigh chairsToilets

Accessibility

Wheelchair-accessible car parkWheelchair-accessible entranceWheelchair-accessible seatingWheelchair-accessible toilet

Offerings

AlcoholBeerCocktailsCoffeeHealthy optionsKids' menuSpiritsWine

Best known for
Fresh Sushi
Biggest weakness
Inconsistent service
Most praised
Value for Money
Recommended for
Families, Sushi lovers
Write review Claim Profile

M

Marianne K

We had lunch here last week, 2 adults 2 kids, the food was quite nice, nothing particularly special but decent enough all in all. I had the salmon with risotto and vegetables.

A

Adrian McKiernan

A very pleasant restaurant. Decent food and friendly but not over-bearing service. Well worth a visit.

B

benoit mayen

Good food cooked in front of you on the fire

O

Olivier Cueilliez

Cosy place with a nice fireplace. Dogs are welcome

F

Fabrice Noureau

Super

G

gino tourneux

Le top des restaurants ! Nous avons réservez et en arrivant à 20h le restaurant était pratiquement complet, notre table face au port réservée. On nous sert très pro et aimable, plat service très rapide avec des plats très bien présentés et de très grandes quantités à tel point qu'on a du mal à finir les moules qui sont d'ailleurs très très bonnes pour 11 euros seulement, prix imbattable. Les sauces maisons sont super bonnes, les frites maisons un régal, reste à commander les glaces qui je pense seront à la hauteur du repas: EXCELLENTISSIME ! nous reviendrons !

A

Alexandre Arceau

Très bon restaurant ! Équipe très sympas et l’ambiance chaleureuse ! Je recommande à 100%

J

jessy martin

Nous sommes venus en famille et vraiment très bien accueillis et servis! Les moules marinières et les filets de merlus étaient parfaits! Un délice, nous recommandons, d’autant plus que les serveurs nous ont pas pressés pour faire un deuxième service! Très agréable dans un restaurant en bord de mer

Popular Topics Mentioned

Open hours