Restaurant Les Etangs

  • Trustfeed ratings Icon
  • Trustfeed ratings Icon
  • Trustfeed ratings Icon
  • Trustfeed ratings Icon
  • Trustfeed ratings Icon

Manom, France

restaurantlesetangs.fr
Restaurant· French restaurant

Restaurant Les Etangs Reviews | Rating 4,5 out of 5 stars (8 reviews)

Restaurant Les Etangs is located in Manom, France on Route de Garche. Restaurant Les Etangs is rated 4.5 out of 5 in the category restaurant in France.

Address

Route de Garche

Price range

$

Phone

+33 382532692

Service options

Outdoor seatingDine-in

Amenities

Bar on siteHigh chairsToilets

Accessibility

Wheelchair-accessible car parkWheelchair-accessible entranceWheelchair-accessible seatingWheelchair-accessible toilet

Offerings

AlcoholBeerCocktailsCoffeeHealthy optionsSpiritsWine

Best known for
Fresh Sushi
Biggest weakness
Inconsistent service
Most praised
Value for Money
Recommended for
Families, Sushi lovers
Write review Claim Profile

O

OPEN IMMOBILIER Thionville Hettange Volmerange

Perfect !

K

Kristy Thibodeau

We were recommended to this restaurant which appears out of nowhere by some friends living close by in Thionville. I believe the restaurant has a lovely view of a man made lake but we couldn't see it at night. The restaurant itself was well lit, plain but clean decor. No separate bar area that I could see. Appetizers were priced the same as entrees which seemed odd. They did offer a 38 euro fixed meal that included entree, plate, fromage and dessert which I opted for. That was filling and delicious. My friends opted for an appetizer and plate which doubled in price compared to my order. The cheese was great though. Nice restaurant but somewhat overpriced for the quality presented.

I

Insolite 06

Extra top genial bravo

D

David BAUMANN

Délicieux, bien présenté, , au calme. restaurant dégustation (pour le plaisir en bouche) serveuses avec visière, mais pas de masque. paiement sans contact, mais c'est le client qui doit arracher le ticket de la machine du coup en tenant la machine.

M

Multivision Production

Très bon et très pro ! Bon travail continuez ainsi

C

Christelle BOURDIN

On apprécie toujours ce restaurant qui est au top niveau cuisine, dommage qu'on retrouve plus cette atmosphère de sérénité en salle, les serveuses s'agitent de trop et la responsable de salle ne se montre pas pour recadrer son personnel même si elles sont en stage elles ont besoin de plus d'attention pour progresser. Mais je conseille tout de même fortement ce restaurant

J

Julie Mackowiak

Très belle découverte pour ma part: cadre idyllique, propre, accueil et service raffinés. Les plats sont très bons, produits frais et de qualité. Plats à la carte, 2 menus à 45 ou 55, énorme chariot de fromages.. J'y retourne sans hésiter pour profiter de la terrasse en face de l'eau !

A

Anthony BERARDINI

Un repas d'une grande qualité, des amuses bouche qui exalte les papilles, un choix de viande à tout prix avec les conseil de chef qui connaisse leur produits, un plateau de fromage bien présenté et des dessert succulent. Cela fait plusieurs fois que je me rend dans ce restaurant et jai toujours autant de plaisir à savoir que je vais y aller, quand j'y suis et quand jen parle autour de moi. Merci à tout le personnel pour les conseils que ce soit viande, fromage, ou vin. Et a la prochaine dans ce lieu magnifique.

Popular Topics Mentioned

Open hours