Restaurant les Cedres Bleus

  • Trustfeed ratings Icon
  • Trustfeed ratings Icon
  • Trustfeed ratings Icon
  • Trustfeed ratings Icon
  • Trustfeed ratings Icon

Aurec-sur-Loire, France

lescedresbleus.com
French restaurant· Mediterranean restaurant

Restaurant les Cedres Bleus Reviews | Rating 4,6 out of 5 stars (8 reviews)

Restaurant les Cedres Bleus is located in Aurec-sur-Loire, France on 23 Rue de la Rivière. Restaurant les Cedres Bleus is rated 4.6 out of 5 in the category french restaurant in France.

Address

23 Rue de la Rivière

Price range

$

Phone

+33 477354848

Service options

Outdoor seatingDine-in

Amenities

Good for kidsHigh chairsToilets

Accessibility

Wheelchair-accessible car parkWheelchair-accessible entranceWheelchair-accessible seatingWheelchair-accessible toilet

Offerings

CoffeeHealthy optionsKids' menu

Best known for
Fresh Sushi
Biggest weakness
Inconsistent service
Most praised
Value for Money
Recommended for
Families, Sushi lovers
Write review Claim Profile

T

Terence Lazarus

very nice place. the service is great and the food is just divine. highly recommend this place if you are in the neighbourhood.

S

Shereen Roopi Daniel Defour

We held our youngest sons' baptism here. Great service, loads of space for outdoor games. The food was very satisfactory with a lot of effort put into the visual aspect. Très bon rapport qualité prix.

G

Gdms

Great food. Calm place. Outdoor seating disappointing compared to inside.

G

Galland Claude

Extra

J

Jean-Luc Dupre

Extraordinaire. Je ne suis pas un habitué de ce genre de restaurant, j'étais de passage et suis arrivé là un peu par hasard. Nous avons trouvé facilement les lieux et le parking est accessible et gratuit. Le cadre est très agréable et verdoyant. La salle est jolie, les règles sanitaires respectées scrupuleusement. Le personnel est très agréable. Les plats surprenants et TOUS fait maison. Quel goût ! Quelle saveur ! Bravo.

F

franck gautier

Très bon accueil très satisfait du menu et très jolie cadre je recommande vivement...

F

Frederique Da Rocha

Je reviens pour la quatrième fois et c est toujours avec le même plaisir. Un personnel sympathique et surtout des mets délicieux. La présentation des plats est tout simplement sublime .allez y sans hésitation pour une fêter un événement.

C

Colombet Danielle

Mamie Euphroisie vous remercie pour le délicieux repas concocté pour son anniversaire.

Popular Topics Mentioned

Open hours