Restaurant L'Envie

  • Trustfeed ratings Icon
  • Trustfeed ratings Icon
  • Trustfeed ratings Icon
  • Trustfeed ratings Icon
  • Trustfeed ratings Icon

Pulversheim, France

restaurantlenvie.fr
French restaurant

Restaurant L'Envie Reviews | Rating 4,2 out of 5 stars (8 reviews)

Restaurant L'Envie is located in Pulversheim, France on 21 Rue d'Ensisheim. Restaurant L'Envie is rated 4.2 out of 5 in the category french restaurant in France.

Address

21 Rue d'Ensisheim

Price range

$$

Phone

+33 389628542

Service options

Outdoor seatingTakeawayDine-in

Amenities

Bar on siteGood for kidsHigh chairsToilets

Accessibility

Wheelchair-accessible car parkWheelchair-accessible entranceWheelchair-accessible seatingWheelchair-accessible toilet

Offerings

AlcoholBeerCocktailsCoffeeHealthy optionsKids' menuSpiritsVegetarian optionsWine

Best known for
Fresh Sushi
Biggest weakness
Inconsistent service
Most praised
Value for Money
Recommended for
Families, Sushi lovers
Write review Claim Profile

M

Mel Order

The Risotto with scallops was the best food I have ever had. The scallops were perfectly cooked and the risotto was perfectly flavored. The fresh salad had a perfect blend of flavors. The staff was attentive. We enjoyed ourselves immensely and had a nice stay in the hotel.

P

Paul Martindale

Superb restaurant. Waiting staff attentive and friendly. Food wonderful with a great ambience. Highly recommended

A

ARGUYLE -

Correct

F

Fabrice Jachimowski

Bon resto.....

F

Frank SÜSSMUTH

Ok

J

Jean-Raphael Urbancic

Nous avons commandé un menu Saint Valentin que nous avons récupéré en début d'après-midi Un peu dubitatif au départ sur le résultat une fois réchauffé, le résultat était juste parfait Nous nous sommes régalés comme chaque fois que nous sommes venus au restaurant Bravo à vous Au plaisir de vous retrouver à la réouverture En attendant nous sommes de tout cœur avec vous À très bientôt j'espère

K

Karen De Sagher

3.5. Lekker en verzorgd. Ik had de salade, maar die had jammer genoeg wat veel dressing naar mijn zin. De smaken waren heerlijk. Mijn vriend had de zalm en had nog nooit zo'n mooie gebakken zalm gekregen, grote porties. Dessert was zeer lekker. We wouden volgende dag terug gaan maar restaurant was jammer genoeg gesloten terwijl het open zou moeten zijn, daarom een ster minder

N

NoKurzTif mindcleaner

Nous y allons de temps en temps car faut dire que c'est quand même pas donné. Mais j'y vais parce que c'est bon de se faire plaisir ! L'accueil est plaisant, le personnel souriant et bien formé - je parle de compétences - la salle bien décorée et la terrasse invite à la détente : que du bonheur ! La carte est intelligemment construite et donne envie. Les plats arrivent rapidement. Les mets sont élaborés avec goût, mais un poil trop salé (nous partageons tous les 4 ce point, que ce soit le thon, le filet de bœuf au foie gras, etc) et présenté avec soin dans l'assiette. Les desserts sont aussi excellents que beau, que du très bon travail. En conclusion, un très bon moment à découvrir, des saveurs et du visuel de qualité, par contre un peu moins salé si vous en convenez.

Popular Topics Mentioned

Open hours