Restaurant le XII

  • Trustfeed ratings Icon
  • Trustfeed ratings Icon
  • Trustfeed ratings Icon
  • Trustfeed ratings Icon
  • Trustfeed ratings Icon

Ganges, France

facebook.com
French restaurant· Restaurant· Caterer

Restaurant le XII Reviews | Rating 4,6 out of 5 stars (8 reviews)

Restaurant le XII is located in Ganges, France on 12 Rue Jeu de Ballon. Restaurant le XII is rated 4.6 out of 5 in the category french restaurant in France.

Address

12 Rue Jeu de Ballon

Phone

+33 467738538

Service options

Outdoor seatingDeliveryTakeawayDine-in

Amenities

Bar on siteGender-neutral toiletsGood for kidsHigh chairsToilets

Accessibility

Wheelchair-accessible car parkWheelchair-accessible entranceWheelchair-accessible seating

Offerings

AlcoholBeerCocktailsCoffeeHealthy optionsKids' menuSmall platesSpiritsVegetarian optionsWine

Best known for
Fresh Sushi
Biggest weakness
Inconsistent service
Most praised
Value for Money
Recommended for
Families, Sushi lovers
Write review Claim Profile

M

Mio Mitchinson

Lovely people and lovely desserts. I never had a proper meal here but am a frequent visitor for a cup of coffee. They serve the loveliest desserts with local produce - apples and chestnuts. Highly recommend.

E

Erik Grahn

Good service, and nice food. We had a lovely waiter which contributed to a great experience

F

Fa

Équipe super, service très agréable. Petite adresse qui vaut le detour, tout est fait maison. Menus pour tous les portefeuilles sans dénigrer la qualité des plats. Entrées très bonnes et bien assaisonnées, aligot excellent, frites maison delicieuses, bar respecté dans la cuisson. Desserts gourmands et variés. Allez-y les yeux fermés.

A

Arnaud Lardenois

Du sourire en arrivant, au sourire en partant... De l entrée , au dessert , ici tout vous donne le sourire car votre bouche vous dis merci d avoir reçu de si délicieuse préparation.... Je recommande fortement...

D

Dorianaa Yaj

Repas au prix correct avec une qualité moyenne, j'ai pris en dessert la brioche aux abricots et romarin. J'ai tout simplement était déçue car la brioche avait un goût industriel vraiment pas bon.. mon compagnon est boulanger pâtissier et a confirmé.. La jeune serveuse n'était pas forcément agréable ou souriante et avait plus l'air \blasée\ d'être la. Toutefois fois gras pas mal et proprio sympas.

B

bruno lamaury

Une cuisine généreuse et de qualité. Un accueil toujours aussi chaleureux et naturel. Attention, pensez à réserver, c'est la rançon du succès qui s'accompagne parfois d'un peu d'attente dans le service. En conclusion, un lieu à fréquenter sans modération dès la sortie, même temporaire, du confinement.

C

Claude Descroix

Je me suis régalé je n'hésiterai pas y retourner

A

Avidzi

Top Preis-Leistung. Hatten zu 4. jeweils ein Menü mit Vorspeise, Hauptgang, Käseplatte und Nachtisch und waren am Ende mit Wein bei knapp 120 . Alle Gericht waren groß und jeder ist gut satt geworden. Das fließende schokoküchlein zum abschkuss war ein Traum in Schokolade.

Popular Topics Mentioned

Open hours