Restaurant Le Valgo

  • Trustfeed ratings Icon
  • Trustfeed ratings Icon
  • Trustfeed ratings Icon
  • Trustfeed ratings Icon
  • Trustfeed ratings Icon

La Buisse, France

levalgo.com
French restaurant

Restaurant Le Valgo Reviews | Rating 4,5 out of 5 stars (8 reviews)

Restaurant Le Valgo is located in La Buisse, France on 22 Impasses des Écoliers. Restaurant Le Valgo is rated 4.5 out of 5 in the category french restaurant in France.

Address

22 Impasses des Écoliers

Price range

$$

Phone

+33 476550771

Service options

Outdoor seatingTakeawayDine-in

Amenities

Good for kidsToilets

Accessibility

Wheelchair-accessible car parkWheelchair-accessible entranceWheelchair-accessible seatingWheelchair-accessible toilet

Offerings

AlcoholCoffeeHealthy optionsKids' menu

Best known for
Fresh Sushi
Biggest weakness
Inconsistent service
Most praised
Value for Money
Recommended for
Families, Sushi lovers
Write review Claim Profile

T

Tomek X

Best restaurant with a local French cuisine in the Voreppe and La Buisse area. Old, nice building, original old design of the interior with many interesting items like old wooden door, some traditional furniture and paintings. Very fast service. English speaking waiters, menu in French only. All dishes from the starter to the desert and coffee are delicious and well presented. Reasonable prices. Own, big parking lot. Goat cheese starter highly recommended.

J

James McCann

My favourite restaurant in the Grenoble area. The ravioles and Chartreuse creme bruleé are exceptional. Yet to have a bad dish here. Enjoy.

G

Giulio N

Great local mountain food

K

Killian Couvin-gillet

Excellent!

R

Rémy Dumas

Prix corrects pour des menus entré/plat/dessert. Cadre extrêmement sympa en terrasse et assez calme. Convient très bien pour un dîner à deux pour être tranquille. La nourriture est bonne et les entrées assez copieuses donc attention aux petits mangeurs. Le service pour avoir l'entrée peut être long mais c'est pas très gênant si vous n'êtes pas pressé étant donné le cadre. J'ai demandé d'avoir le plat directement a emporter puisque l'entrée m'avait suffis. C'est possible donc très pratique. A refaire !

T

Thomas Gibert

Restaurant bien sympathique. Terrasse super agréable. Tarif honnête

L

Laëtitia

Très déçus ! Un accueil froid, des plats baignant littéralement dans la sauce. Pas de menu enfant, donc on nous propose des lasagnes (une mini cassolette remplie de crème avec peu d'ingrédients) à 12 ! Les grenouilles nagent dans une sauce au vin. La \spécialité\, des quenelles sans goût appelés ravioles, servies avec du miel et de la confiture de myrtille, nous ne sommes pas à un petit déjeuner continental... Bref nous ne reviendrons pas !

A

Alexis Fayolle

Très bon plats, savoureux, et copieux! Bonne ambiance et serveuse agréable .

Popular Topics Mentioned

Open hours