Restaurant Le Parc

  • Trustfeed ratings Icon
  • Trustfeed ratings Icon
  • Trustfeed ratings Icon
  • Trustfeed ratings Icon
  • Trustfeed ratings Icon

Dieulefit, France

restaurant-dieulefit.com
Restaurant· French restaurant

Restaurant Le Parc Reviews | Rating 4,1 out of 5 stars (8 reviews)

Restaurant Le Parc is located in Dieulefit, France on 51 Rue des Reymonds. Restaurant Le Parc is rated 4.1 out of 5 in the category restaurant in France.

Address

51 Rue des Reymonds

Phone

+33475533684

Best known for
Fresh Sushi
Biggest weakness
Inconsistent service
Most praised
Value for Money
Recommended for
Families, Sushi lovers
Write review Claim Profile

R

Reamon Bouman

Nice restaurant, nice waitresses, good pizza (and other dishes!) Great distance between tables and protocols are nicely adhered by.

T

thibault mallier

Really nice staff and food. Definitely recommend it. Nothing incredible, just a lovely place for a family dinner. Go early though as it is popular and can get busy as evening goes on.

S

Silvio Casagrande

We went there late for lunch in france. But they received us and the food was good quality and quantity. Country side food and options: meat, pasta, pizza, salads and fish. Not a lot of items in each category however. The place and location is nice, service was fast and super nice

L

Laurence Maurin

Un lieu sympathique avec très bon accueil. Un large choix sur la carte et des plats excellents. Tarifs correct.

B

B Le roux

Agréable endroit pour un déjeuner. Les serveuses sont très professionnelles. Accueil avec le sourire et un service sans reproche. Bien évidemment il faut respecter le protocole sanitaire. Excellente cuisine et très bon rapport qualité/prix

C

Célia Fortuna

Pizza délicieuse avec une pâte fine et bien garnie, les glaces carte d'or sont aussi exquises. Terrasse très agréable sous les arbres. Accepte les chiens. Tarifs très raisonnables. Service agréable et respect des gestes barrières.

D

David LE SAULNIER

Excellente cuisine faite maison. Très bon accueil. Et un rapport qualité prix assez rare en cette saison. Continuez ainsi. Je repasserai très vite pour déguster vos pizzas qui semblent elles aussi délicieuses

C

Clément SILVE

Le décors est chaleureux et les serveuses très souriantes. Nous y avons très bien mangé : Pizza aux ravioles pour Madame et Entrecôte pour monsieur. La sauce Picodon était un délice. À noter que l'apéro du moment était excellent. Il s'agissait un punch aux multiples couleurs Au final, l'addition pour 2 petites entrées, 3 punch, 1 bière, 2 plats principaux, 2 boules de glace et 2 café ne nous a pas revenu a très cher Excellente adresse que je recommande !

Popular Topics Mentioned

Open hours