Restaurant L'Atypik

  • Trustfeed ratings Icon
  • Trustfeed ratings Icon
  • Trustfeed ratings Icon
  • Trustfeed ratings Icon
  • Trustfeed ratings Icon

Vianne, France

facebook.com
Restaurant· French restaurant

Restaurant L'Atypik Reviews | Rating 4,7 out of 5 stars (8 reviews)

Restaurant L'Atypik is located in Vianne, France on 19 Rue de la Résistance. Restaurant L'Atypik is rated 4.7 out of 5 in the category restaurant in France.

Address

19 Rue de la Résistance

Price range

$$

Phone

+33553650974

Best known for
Fresh Sushi
Biggest weakness
Inconsistent service
Most praised
Value for Money
Recommended for
Families, Sushi lovers
Write review Claim Profile

K

Kryštof Krajník

Nice english speaking service and delicious french food.

D

Danh TRAN

The best in Vianne. Friendly staff and owners. Generous portion. Simple but flavorful cuisine using fresh and local ingredients. Nice choices of wine. The burger with foie gras is awesome and a must try ! Really well managed service. Keep up the good work !

T

Tony Culmer

Fantastic little restaurant, great service . Best service I've experienced in France run by a young female couple who deserve rewards of their hard work. Simple but tasty food changes regularly, so don't rely on the reviews.

T

Trish Wills

Great value - meal was very good and the service run by a young lady was outstanding considering the restaurant was full and she was on her own.

G

Glenn Pulham

Probably the best meal we had during our French trip.

E

Elye Desmier

Super accueil, bon déroulement du repas. Qualité des produits et très bien cuisinés. N'hésitez pas à faire votre halte repas dans ce lieu. Merci à tte l'équipe pour m'avoir donné la cuisson parfaite pour ma viande. Ne changez rien c'est parfait.

N

Nicolas FUCHS

Petit restaurant hyper sympa. Les filles sont accueillantes. Les plats sont très bien garnis et excellents. Rapport qualité prix parfait. Bref une excellente adresse. Je recommande fortement.

C

christian doucet

Excellent accueil . Tres bonne cuisine goûteuse, copieuse et très abordable. Nous y sommes allés à plusieurs reprises au détriment des autres restaurants de la régions qui se suffisent à eux-mêmes. Nous saluons le personnel gentil et efficace. Bravo les filles ! Nous gardons un très très bon souvenir.

Popular Topics Mentioned

Open hours