Strasbourg, France
3a Rue Turenne
N/A
+33 388357282
TakeawayDine-in
Toilets
Wheelchair-accessible car parkWheelchair-accessible entranceWheelchair-accessible seatingWheelchair-accessible toilet
CoffeeHealthy options
We came here for an intimate birthday dinner for my husband. Fortunately we were the only people inside the restaurant( I think because of the pandemic, less people are out and about). The server was very welcoming and advised us on which plates go with a good wine. We also ordered champagne because it was my husband’s birthday. The server brought over a platter with delicious appetisers and offered us a choice of bread(nature ou cereal). Then our lovely first plates came in which we ordered Coque Saint Jacques and Fois Gras. I devoured Coque Saint Jacques and even used the bread to eat the remaining sauce. My husband left nothing on the plate of his fois gras and figues. After the server came with our main plates: Duck and Fish. Both were so delicious I honestly cannot decide which I like more. Finally our chocolate dessert dish came and it was 5 delicious choices of chocolate desserts which were really tasty. Overall my only complaint is the wait time between plates, however every single restaurant gastronomique I’ve visited has long wait times between plates so I’ll excuse it. I will absolutely come back with my family for a lovey meal!
like
Excellente table : cadre agréable, cuisine savoureuse avec une parfaite maîtrise technique : cuisson toujours impeccable et des sauces délicieuses. Service très sympathique. Actuellement, service de plats en emporter qui n'enlève rien à la qualité de la cuisine.
Hum la viande dans ce restaurant j'adore c'est du délice c'était mon anniversaire hier je me suis régalé trop bon merci
Excellente table ! Les mets sont raffiné avec une cuisson plus que parfaite !! Endroit calme et romantique, le service et l'accueil est top ! Un grand moment de plaisir
J'ai adoré
Tout était excellent. J'ai moins aimé le cadre mais c'est une affaire de goût.
Bonne cuisine, salle agréable et propre. Service bien fait mais avec le sourire ce serait encore mieux.
Excellent repas, agréablement partagé avec des amis. Propositions de saveurs très appréciables. Bravo à tous les deux.
Deli
The best companies in the category 'Deli'