Restaurant La Ferme

  • Trustfeed ratings Icon
  • Trustfeed ratings Icon
  • Trustfeed ratings Icon
  • Trustfeed ratings Icon
  • Trustfeed ratings Icon

Saint-Étienne-de-Montluc, France

facebook.com
Restaurant· French restaurant

Restaurant La Ferme Reviews | Rating 4,3 out of 5 stars (8 reviews)

Restaurant La Ferme is located in Saint-Étienne-de-Montluc, France on Route de Vannes Lieu dit Plaisance. Restaurant La Ferme is rated 4.3 out of 5 in the category restaurant in France.

Address

Route de Vannes Lieu dit Plaisance

Price range

$$

Phone

+33 240869145

Service options

Outdoor seatingTakeawayDine-in

Amenities

Bar on siteGood for kidsHigh chairsToilets

Accessibility

Wheelchair-accessible car parkWheelchair-accessible seatingWheelchair-accessible toilet

Offerings

AlcoholBeerCocktailsCoffeeHealthy optionsKids' menuSpiritsWine

Best known for
Fresh Sushi
Biggest weakness
Inconsistent service
Most praised
Value for Money
Recommended for
Families, Sushi lovers
Write review Claim Profile

G

Grigori Demotchkine

Excellent french food, great atmosphere and courteous welcoming service. Delicious dish of the day. Tasty duck grilled on an open fire.

R

Ria Treur

Wonderful good food. Pleasant service.

F

Francois G

Great find on our way back from Vannes. Really good steaks grilled in front of you.

H

Herve Gueganton

Correct

J

Julien Gouy

Bon restaurant

L

Louis UNIA-TEXTORIS

Retour 1 an après pour re-découvrir la carte et profiter de la terrasse! Cette fois c'est un repas mer : assiette de bulots, rillettes de poissons, puis poulpe au grill et parillada de St Jacques, poulpe et cabillaud! Très bon! Le lieu est agréable, calme. L'intérieur est chaleureux. Une bonne adresse pour se faire plaisir!

P

Patricia Chevin

Ce soir mon Mari est rentré avec un bon diner de St Valentin. Merci au restaurant de se mettre en 4 pour satisfaire sa clientèle. Dîner délicieux. Le vin conseiller parfait. Bravo à toute l'équipe. Merci pour l'accueil. Bon courage pour la suite. Et à très bientôt chez vous.

E

Elisabeth Cabanel

Très bon accueil. Très bon plats. Bons desserts. Bon service. Bonne cuisson des viandes. Il y a juste que si vous voulez prendre 2 légumes, vous aurez un supplément pour le 2ème (il faudrait juste que ce soit indiqué quel que part ou que le serveur prévienne le client), j ai découvert le supplément sur le ticket de caisse. On reviendra c'est sûre.

Popular Topics Mentioned

Open hours