Goudargues, France
Quai de la Fontaine
$$
+33 466331731
N/A
Outdoor seatingTakeawayDine-in
Good for kidsHigh chairsToilets
Wheelchair-accessible car parkWheelchair-accessible entranceWheelchair-accessible seatingWheelchair-accessible toilet
CoffeeHealthy optionsKids' menu
We been visiting commerce the last 4 years every summer as we have a house in goudargues. It used to be the best restaurant in goudargues, but standard has dropped in the kitchen. This time we asked for 2 medium beef Rossini, 2 burgers and a duck dish. The first beefs that arrived was completely well done and a very thin beef. My wife had a duck dish. Duck was overdone also. Burgers was a bit to well done, but all in all ok. Well we pointed out to the nice waiter that the beef was not medium, and 10 minutes after we had 2 new beef Rossini's. This time the cut was very thick and totally red. We decided to eat it anyway. Another thing to mention was that the sides with this dish was the same as the duck dish, except for the sauce. Very not cool. In the end we pointed out to the nice waiter that it was sad to see that the chef could not do a steak medium. She heard us but nothing else. We still had to pay full bill (we did not ask for any discount). So service on that matter was poor.
like
The food was excellent, especially the dessert which was lemon sorbet with lemon curd, meringue and biscuit, absolutely delicious! I was able to sit outside in February which was delightful, the service was perfectly balanced. It drops one star because my starter had a hair on the plate and I felt the main could have been hotter.
Very good food and pleasant service. Highly recommend
The food and ambiance was very nice.
Globalement déçu. Comme le dit un célèbre poete, Les bons plats sont des poisons que je consomme d'habitude avec deraison. Ce ne fut malheureusement pas le cas ce soir. Camembert aux truffes bien cachée. Cochon Ibérique à la sauce moutarde de Gijon et non Dijon. Peu de saveur. Pour couronner le tout, biere pression de mauvaise qualité et vin rouge servi gelée. Compliqué de rechauffer l'ambiance après ça. Service irréprochable mais qualité de la cuisine criticable surtout à la vue de l'addition. Je ne conseille donc pas vraiment.
Très copieux et très sympa au bord de l'eau. Serveuse et accueil très agréable et rapide
Restaurant ou je ne reviendrais plus très déçu trois produits proposés sur la carte en rupture Entre les plats plus d'une demi-heure d'attente les (frites )étaient beaucoup trop cuites les autres accompagnements étaient digne de repas pour les personnes très âgées (sans dents)car une purée de carotte seul chose qui était bon était la viande et le dessert Et tout ça pour 26 ?
Restaurant juste au top, un accueil parfait ( sourire, gentillesse et rapidité au rendez vous), des plats très bien présenté, exactitude des cuissons, maîtrise des assaisonnement, vin au verre de très bonne tenue et pour conclure une belle équipe de jeunes parfaitement soudé et super pro...C'est vraiment un super endroit a faire sans aucune hésitation...
Deli
The best companies in the category 'Deli'