Restaurant Dimofski

  • Trustfeed ratings Icon
  • Trustfeed ratings Icon
  • Trustfeed ratings Icon
  • Trustfeed ratings Icon
  • Trustfeed ratings Icon

Wœlfling-lès-Sarreguemines, France

Restaurant· Fine dining restaurant· Mediterranean restaurant· French restaurant

Restaurant Dimofski Reviews | Rating 4,5 out of 5 stars (8 reviews)

Restaurant Dimofski is located in Wœlfling-lès-Sarreguemines, France on 2 Quartier de la Gare. Restaurant Dimofski is rated 4.5 out of 5 in the category restaurant in France.

Address

2 Quartier de la Gare

Phone

+33 387023821

Service options

Dine-in

Amenities

Bar on siteToilets

Accessibility

Wheelchair-accessible car parkWheelchair-accessible entranceWheelchair-accessible seatingWheelchair-accessible toilet

Offerings

AlcoholBeerCocktailsCoffeeHealthy optionsSpiritsWine

Best known for
Fresh Sushi
Biggest weakness
Inconsistent service
Most praised
Value for Money
Recommended for
Families, Sushi lovers
Write review Claim Profile

A

Antonin Gay

A wonderful restaurant. The dishes are classical though they are greatly prepared and everything was really tasty. However, the service has been quite slow, and we spent almost 4 hours at the restaurant as we took their longest menu, of 5 dishes (90). We waited up to 45 minutes between plates, which, even if this can be good for digestion, is really long. However, I would recommend the restaurant without a doubt

J

jean-francois verlet

Top

C

cschwartzy66

Elegant

T

Tony F57

Belle adresse perdue au bord d’une route vers le bitcherland ; De l’extérieur ça ne paie pas de mine mais à l’intérieur on s’y régale ! Le restau semble être resté dans son jus ... Bon accueil ; Belle carte de vin également ; terrasse extérieure très sympa ; A découvrir

G

GS

Toujours aussi magique cette cuisine avec toutes ces belles saveurs . Un lieu incontournable pour les fins gourmets. Le service tout simplement parfait !!! Ne changez rien .

R

Richard B.

Très bonne table,cependant le service était lent.

T

Timelio 57

Restaurant de qualité avec prix raisonnable. Personnel sympathique. Je vous recommande le restaurant.

L

Laura Mallez

Excellente table ! Nous avons passé une très bonne soirée en amoureux. La nourriture est très raffinée, les plats magnifiques, les desserts exceptionnels (mention spéciale pour la tarte au chocolat noir et les sorbets maison), l'accueil très chaleureux et le service discret. Nous y retournerons avec plaisir !

Popular Topics Mentioned

Open hours