Restaurant de la rive

  • Trustfeed ratings Icon
  • Trustfeed ratings Icon
  • Trustfeed ratings Icon
  • Trustfeed ratings Icon
  • Trustfeed ratings Icon

Voujeaucourt, France

restaurant-de-la-rive.eatbu.com
Restaurant· French restaurant

Restaurant de la rive Reviews | Rating 4,3 out of 5 stars (8 reviews)

Restaurant de la rive is located in Voujeaucourt, France on 7 Place de Boudry. Restaurant de la rive is rated 4.3 out of 5 in the category restaurant in France.

Address

7 Place de Boudry

Price range

$$

Phone

+33 381984413

Service options

Outdoor seatingDine-in

Amenities

Good for kidsHigh chairsToilets

Accessibility

Wheelchair-accessible car parkWheelchair-accessible entranceWheelchair-accessible seatingWheelchair-accessible toilet

Offerings

AlcoholAll you can eatBeerCocktailsCoffeeHealthy optionsKids' menuSpiritsWine

Best known for
Fresh Sushi
Biggest weakness
Inconsistent service
Most praised
Value for Money
Recommended for
Families, Sushi lovers
Write review Claim Profile

J

Jeremie Le Hen

Nice terrace! You can even feed the fishes in the river from there :-). The food is 3/5 I would say. The service was 4/5. But leaning towards 4 stars for the terrace on the river.

B

Brian Jarrard

Wonderful food - closest thing to a home cooked meal in all my European travels! Very friendly, and a beautiful view of the river.

F

Franck Benoit

Correct

A

Annie Chanut

Super

D

Damien Fraud

Catastrophique Mais que vaut un sourire? Non seulement la friture n’étais vraiment pas du tout à notre goût, celle-ci était encore pleine d’huile, cela s’égoutte avant de la servir Mais en plus vraiment la patronne n’est pas du tout agréable je pense que son temps est venu à renoncer à ce métier qui n’est plus pour elle

T

thierry schnekenburger

La friture de perche est excellente, le service est nickel et le personnel très serviable et gentil, je recommande !

E

Emmanuelle Anita

Accueil agréable. Respect des mesures sanitaires en tous points. Service au top. Rapport qualité prix excellent. Un seul bémol beaucoup de monde et du coup assez bruyant. Nous avons passé une très bonne soirée. Nous reviendrons.

N

Nathalie Seveau

Excellent moment passé en terrasse : délicieux, copieux et accueil chaleureux . Bonne adresse que je conseille

Popular Topics Mentioned

Open hours