Restaurant ATTIS

  • Trustfeed ratings Icon
  • Trustfeed ratings Icon
  • Trustfeed ratings Icon
  • Trustfeed ratings Icon
  • Trustfeed ratings Icon

Chenay, France

facebook.com
Fine dining restaurant· Restaurant· French restaurant

Restaurant ATTIS Reviews | Rating 4,8 out of 5 stars (8 reviews)

Restaurant ATTIS is located in Chenay, France on 3 Place Boisseau. Restaurant ATTIS is rated 4.8 out of 5 in the category fine dining restaurant in France.

Address

3 Place Boisseau

Price range

$$

Phone

+33 326040633

Service options

Dine-in

Amenities

Toilets

Accessibility

Wheelchair-accessible car parkWheelchair-accessible entranceWheelchair-accessible seatingWheelchair-accessible toilet

Offerings

AlcoholBeerCocktailsCoffeeHealthy optionsSpiritsWine

Best known for
Fresh Sushi
Biggest weakness
Inconsistent service
Most praised
Value for Money
Recommended for
Families, Sushi lovers
Write review Claim Profile

M

macy mah

This is definitely a 5 star place for me for the food quality, presentation and ambiance. The chef came out to greet us personally, and chatted with us, few cute notes on the table and the lemon flaky rolls in the revisted french onion soup was heavenly. The duckling was also great and the peach and ice cream was a prize winner as well. My only complaint unfortunately would be the time. Our meal lasted around 4 hours long. As a tourist in the Champagne area, you can’t afford to pass your entire time in the middle of the countryside... unless your main goal is gastronomy and not champagne. Keep up the great work, but please, hustle it up!! Times a ticking!!

P

Pearce Studios

Excellent cuisine, daring flavors that are always a joyful surprise

O

Oriane Raillard

Top!

L

loic goutal

Un excellent repas dans un cadre Cosy. Un service irréprochable. Une belle carte des vins. Tout est là pour passer un bon moment ! Je recommande vivement :)

M

Marie Rocamora

Cuisine fine , colorée et bucolique dans un cadre épuré, alliant rusticité et modernité avec vue sur les vignes . Vaut le détour pour une expérience culinaire riche en saveurs .

M

Margot Cq

Parfait ! Cuisine excellente, service soigné, restaurant décoré avec goût, situé dans un charmant petit village. Les assiettes sont aussi belles que bonnes, beaucoup de goût, et associations originales, un délice ! Bravo au chef. N'étant pas de la région nous ne regrettons pas d'y être allés, mais nous regrettons de ne pouvoir y retourner !!

A

Alexis LIANCE

Excellent ! Les produits sont frais, la cuisine est technique et raffinée. Le service est carré. Peu de chose à dire de plus sauf peut-être une chose : le rhum était délicieux et j'en suis un adepte ! La cerise sur le gâteau, franchement bien joué l'équipe : au top !!!!

P

Pierre-Gabriel Diarra

LA CUisine des EMOTIONS tout y est, les saveurs des assiettes se répondent, les vins fins catalysent le tout! Merci Benoit quel pied!

Popular Topics Mentioned

Open hours