Restaurant Arraditz

  • Trustfeed ratings Icon
  • Trustfeed ratings Icon
  • Trustfeed ratings Icon
  • Trustfeed ratings Icon
  • Trustfeed ratings Icon

Lescar, France

arraditz.com
Fine dining restaurant· French restaurant

Restaurant Arraditz Reviews | Rating 4,7 out of 5 stars (8 reviews)

Restaurant Arraditz is located in Lescar, France on 2 Rue Cachau. Restaurant Arraditz is rated 4.7 out of 5 in the category fine dining restaurant in France.

Address

2 Rue Cachau

Price range

$

Phone

+33 559323140

Service options

TakeawayDine-in

Amenities

Toilets

Accessibility

Wheelchair-accessible car parkWheelchair-accessible entranceWheelchair-accessible seatingWheelchair-accessible toilet

Offerings

CoffeeHealthy options

Best known for
Fresh Sushi
Biggest weakness
Inconsistent service
Most praised
Value for Money
Recommended for
Families, Sushi lovers
Write review Claim Profile

G

Guillaume Drieux

Very good restaurant, went there on the road to the ocean. Good fresh products , served right.

E

Emanuel Rosenzweig

Excellent, precise, creative. We enjoyed every single dish during a long night. The service was very friendly, though in French (almost) only.

P

Pierre Bonis

Absolutely insane food for an incredibly reasonable price. The food, service and presentation are Michelin-star quality at a price that can rival most pubs (especially the 24 menu). If you want to experience what French dining is about, this is the one, bar none.

A

Aliaume Cousseau

Great place for a fine dining or a to celebrate a special evening. Staff is very professional and caring.

A

Alexandre Barrand

Top !

E

Elisbeth Cotta

Repas excellent . Goût saveur au rendez-vous. Pigeon cuit comme j'aime et cerise sur je gâteau les ravioles d'ananas vous laissent un goût de fraîcheur parfait pour la digestion. Nous avons même eu la chance de goûter le pâté en croûte aux saveurs sublimes et subtiles de gibier et foi gras que le chef prépare pour un concours mondial. . Le service est impeccable. Nous avons pu discuter avec le chef en fin de services c'est un passionné c'est fort intéressant il vous donne envie d'y revenir encore et encore.

I

Ishai Wissotzky

מסעדה מצויינת. שירות ברמה גבוהה. כל מנה מדוייקת ומאוזנת. שילוב מצויין של חומרי גלם מקומיים. המנות מורכבות ומשלבות טכניקות שונות וטעמים מורכבים. כלי ההגשה יפים ומקוריים. מי שבאזור, חובה להזמין שולחן. ארוחת חברים. היינו 9.כולם התמוגגו.

F

Fabrice Lafontaine

Un excellent moment passé. Comme d'habitude j'ai envie de dire. C'est beau, c'est agréable et c'est très bon. Un amateur de bonnes tables ne pourrait être déçu. A classer dans le top 3 des grandes tables paloises. Je recommande,....et j'y retourne.

Popular Topics Mentioned

Open hours