Brioux-sur-Boutonne, France
54 Rue du Commerce
$$
+33 549075086
N/A
TakeawayDine-in
Bar on siteGood for kidsHigh chairsToilets
Wheelchair-accessible car parkWheelchair-accessible entranceWheelchair-accessible seatingWheelchair-accessible toilet
AlcoholBeerCocktailsCoffeeHealthy optionsKids' menuSpiritsWine
Ordered a pizza to takeaway. They were helpful despite my poor French. Pizzas were lovely! Restaurant and bar areas have plenty of tables and space.
like
Accidently stumbled across this restaurant and what a “stumble”! Food was superb, prices were very reasonable and the overall ambience was great. Definite recommendation and will absolutely return. Superbe!!
Having enjoyed a wonderful (Guatemalan) coffee and a very warm welcome at the Bar des Sports (next door - same owner) we were easily enticed by the Menu du Midi at A Table. The menu was: Roule de Volailles, chorizo toast au pesto rouge to start followed by Filet de Julienne, Coulis de Crustaces, Ploenta au Piquillos then by cheese and a choice of 3 desserts (we had Tare au Citron Meringue). All 4 courses were excellent, as was the service, and all for 35.50 for the two of us - which included one glass of wine & 2 coffees. We hope to make a repeat visit before we return home! Thank you!
Très bon restaurant. Acceuil agréable dans une salle spacieuse avec un espace côté rue, une grande salle centrale et une grande terrasse. Le menu du jour à 13,50 est vraiment abordable avec des plats travaillés et pleins de goûts. Seul petit bémol le café à 1,80. Sinon je conseille ce restaurant.
Très bon et prix raisonnable pour nous qui sommes de la côte. Gentillesse a l accueil et a pris en compte nos allergies Merci
Je ne suis pas la pour poster des photos, mais pour vous parler d'un lieu à découvrir. Gentillesse, sourires : Ça, c'est gratuit et c'est dès que vous arrivez. La carbonara à ravi ma fille, les pizzas sont excellentes. J'avoue que la Petit quille de rosé à bien accompagné. Des années que je prends à emporter et 4,5 fois que je vais y manger avec ma femme et ma fille : Toujours ravie. À très bientôt. SOUTENEZ VOS RESTAURATEURS LOCAUX !!!
Juste délicieux.... Parfait
Toujours bon accueil, mes les pizzas sont pas aussi bonne depuis que stanley et plus là on le regrette beaucoup,
Deli
The best companies in the category 'Deli'