Rennes, France
4 Passage Antoinette Caillot
N/A
+33 299656421
Dine-in
Toilets
Wheelchair-accessible entranceWheelchair-accessible seatingWheelchair-accessible toilet
Healthy options
Why you don’t want to see the kitchen It is obviously only the most respected and impeccable chef that wants to allow you watching him to prepare your dishes. At Racines a mere and simple glass window devides the dining room from the kitchen. “There” they plated our Asparagus dish, that 20 seconds later was in front of us to be enjoyed. The fois gras paté with Grapefruit was much less convincing as I didn’t palet the overwelming bitternes. The tasting menu continued with yellow tail, cooked to perfection but missing a flavor experience. The duck brest dish was however again a satisfiying plate and the Pinapple desert was heaven. Our five-course meal lasted long three hours because the kitchen was staffed by only two persons preparing every single plate of the whole service with a lot of patience and care. This was but also the reason, I would have enjoyed this dinner more without noticing the slow pace at which the cooking and plating process was working.
like
Top!
Nous avons testé 2 week-end de brunchs et le repas de Noël à emporter. Un vrai plaisir, tout est délicieux, bien soigné, exquis. Des saveurs et des mariages d'aliments parfait.
Délicieux, cadre et service parfaits, rien à redire ! Le menu en 6 plats nous a fait passer une formidable soirée
Un midi pour un déjeuner pro je me suis faîtes invité dans ce restaurant dont j'avais entendu parlé.Le cadre est feutré, la nourriture était très bonne et très fine sans être non plus incroyable, mise à part le dessert qui à vraiment été un délice.Niveau prix je ne sais pas puisque l'on m'a invité mais j aurai quand même aimé un peu plus de quantité.Bonne adresse.
Si ce restaurant n’a pas 5 étoiles alors aucun restaurant à Rennes ne les mérite. Menu dégustation excellent avec des mélanges de saveurs surprenants mais toujours très bien maîtrisés et accord des vins parfait. Personnel et cadre très agréable.
Brunch pris à emporter. Très bon et suffisamment copieux pour moi.
Quel superbe restaurant. Mon premier étoilé. J'ai pris le menu dégustation avec les vins. Un pur délice et acceuil super chaleureux. Merci et bravo :)
Deli
The best companies in the category 'Deli'